·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرزادحاتمی مهاجم سابق استقلال و بازیکن کنونی پرسپولیس در اظهاراتی عجیب تکان دهنده صراحتا اعلام کرده ممکن است به خاطر مشکلات مالی پرسپولیس ناخودآگاه کم کاری کند...

به گزارش قدس آنلاین، سراغ پرسپولیسی‌ها که می‌روی، خودشان حرف را می‌کشانند به بی‌پولی و مشکلات مالی. درست مثل فرزاد حاتمی که بی‌مقدمه می‌گوید: «متأسفانه هیچ کس جوابگو نیست. امیدوارم مسوولان از این مساله غافل نشوند و به فکر باشند تا بچه‌ها با فکر راحت‌تری به سه بازی آینده فکر کنند. هیچ بازیکنی دوست ندارد در بازی کم بگذارد اما حالت روانی این موضوع ناخودآگاه به ذهنت می‌آید و آن را به سمت و سوی دیگری می‌برد. اینگونه مشکلات تأثیرات بدی روی تیم می‌گذارد و قطعا تیم نمی‌تواند با صلابت بازی کند. خود من تا الان تنها 20 درصد از قراردادم را گرفته‌ام و امیدوارم تا دیر نشده وزارت ورزش مشکلات را برطرف کند تا بتوانیم تمرکزمان را بگذاریم روی سه بازی باقیمانده.»

[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 11:6 ] [ حسين يارعلي ]
از دید سایت فیفا استقلال محکوم به کسب برد مقابل الجزیره امارات است همچنین فولاد، سپاهان و تراکتورسازی تدارک پیروزی مقابل حریفان را می‌بینند.
 
سایت فیفا:استقلال محکوم است به برد!
سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به بازی‌های که در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا و پس فردا انجام می‌شود، پرداخته است.

این پایگاه خبری در مورد بازی فردا استقلال با الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی نوشت: تیم استقلال ایران که بدون امتیاز است در گروه نخست مجبور و محکوم به کسب برد مقابل الجزیره است. در شرایطی که به نظر قلعه نویی و تیمش برای دسترسی به این هدف مصمم هستند، والتر زنگا و مردانش امیدوار به حفظ روند درخشش ۴ بازی اخیر خود در این پیکار هستند.

گروه دوم جایی که فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان با یکدیگر رقابت می‌کنند،‌نیز مورد توجه این رسانه قرارگرفته و این پیکار این دو تیم به عنوان نبردی که در آن فولاد صدرنشین توسط بنیادکار محک می‌خورد سخن به میان آمده است.

به باور گزارشگر این سایت،‌تراکتورسازی امید زیادی به حضور کریم انصاری فرد در دیدار با العین دارد که با بهره‌گیری از قابلیت های این بازیکن ملی‌پوش در زمین العین برنده شود.

این رسانه مجازی همچنین وضعیت سپاهان را پس از برتری مقابل الهلال عربستان،‌ تحول یافته دیده و عنوان کرده تیم اصفهانی در تدارک غلبه بر الاهلی در بازی خانگی است.
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 11:3 ] [ حسين يارعلي ]

 خودرو ستاره استثنایی پرسپولیس+تصویر

پرشین خودرو: در تصویر زیر مجتبی محرمی ستاره چپ پای استثنائی پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را با لباس تیم ملی هلند در دهه 80 و 90 می بینید.

[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 10:59 ] [ حسين يارعلي ]

میثم حسینی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس دو شرط دارد.

بازیکن پرسپولیس برای ماندن دو شرط دارد! 

 اوضاع مالی پرسپولیس پروژه ویلاسازی میثم حسینی را با مشکل مواجه کرده و اگر تا پایان فصل این مشکلات حل نشود، مدافع پرسپولیس در این تیم نخواهد ماند تا بتواند این پروژه را به اتمام برساند.

از دیگر شروط حسینی برای ماندن در پرسپولیس، جدایی مهرداد پولادی است. اگر پولادی قراردادش را با این تیم تمدید کند، حسینی این تیم را ترک خواهد کرد.

[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 10:58 ] [ حسين يارعلي ]

 دست اندرکاران سریال پایتخت 3 همچنان در حال فیلمبرداری هستند تا این سریال را برای عید نوروز آماده کنند.

در سری سوم پایتخت پای اهالی فوتبال نیز باز شده و حتی علی کفاشیان و اندو تیموریان نیز مقابل دوربین قرار گرفته اند.

روز گذشته سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده به دعوت سیروس مقدم و احمد مهرانفر به محل فیلمبرداری رفته و با اعضای این سریال دیدار کردند.

حنیف عمران زاده عکس زیر را منتشر کرده است.

[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 10:57 ] [ حسين يارعلي ]

امیدواری هافبک پرسپولیس به قهرمانی در لیگ

 مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص رفع شدن مصدومیت دستش گفت: مصدومیت من صددرصد برطرف شده اما منتظر یک محافظ دست هستم که تا یکی دو روز دیگر به دستم خواهد رسید و اگر دکتر این محافظ دست را تأیید کند دیگر مشکلی برای بازی نخواهم داشت.

وی در مورد تمرینات این روزهای پرسپولیس که بدون حضور ملی‌پوشان این تیم انجام می‌شود، گفت: فکر می‌کنم ملی‌پوشان ما از شنبه یا یکشنبه به اردوی ما در استان مازندران ملحق می‌شوند و اینطور نیست که به ما نپیوندند. قطعا پشت این اردو فکری بوده که برگزار خواهد شد چون بازی بعدی ما در چمن مصنوعی استان گیلان برگزار می‌شود که از نظر آب و هوایی به استان مازندران نزدیک است و آنجا هم بر روی چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم تا با بازی بر روی چنین چمنی آماده شویم. فکر می‌کنم این اردو می‌تواند در این شرایط به ما کمک کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت تیم هم اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است اما مشکلاتی هست که هنوز حل نشده است. با این همه بچه‌ها عزمشان را جزم کرده‌اند که در سه بازی باقیمانده امتیاز بگیریم و بتوانیم قهرمان شویم چرا که هم از وضعیت باشگاه مطلع هستیم و می‌دانیم که پولی در باشگاه وجود ندارد و به همین دلیل به خاطر هواداران مجبوریم با همه چیز بسازیم. ما سه بازی خیلی مهم داریم و امیدوارم که این سه بازی را با برد به پایان برسانیم و بعد از آن به مشکلات خواهیم پرداخت.

کفشگری در خصوص اختلاف سه امتیاز پرسپولیس با صدر جدول گفت: ما باید فقط سه بازی‌مان را ببریم و جز آن راه دیگری نداریم و حتی فرصت یک اشتباه هم نداریم و شما شک نکنید اگر ما سه بازی‌مان را ببریم تیم‌های بالای ما قطعا امتیاز از دست می‌دهند و ما اگر سه بازی‌مان را ببریم حتی اگر اول نشویم قطعا دوم خواهیم شد اما با این همه، همه هدف ما قهرمانی است و امیدوارم که به این مهم برسیم

[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 12:58 ] [ حسين يارعلي ]

مدیرعامل سابق ملوان معتقد است به زودی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار خواهند شد. وی در مورد هیات فوتبال تهران نیز گفت: آنقدر در تهران کار نیست که آقای شیرازی برای نظارت به شهرستان می‌رود.

 

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه‌ای که روز دوشنبه برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شده بود، گفت: در جلسه‌ای که با حضور آقایان حسینی سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی، علی فتح‌الله‌زاده، علی پروین، عزیز الله محمدی، دکتر احسانی و بهروز منتقمی برگزار شد، به این جمع بندی رسیدیم که اگر قرار است سازمان خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را واگذار کنند، این واگذاری را به صورت مزایده محدود انجام دهد و افرادی که از صلاحیت لازم برخوردار هستند، بتوانند برای خرید باشگاه عمل کنند.

 

وی در ادامه افزود: طوری برنامه‌ریزی کردیم که صرفا افرادی که دارای سرمایه لازم هستند، وارد نشوند، زیرا اگر فقط بحث پول باشد، شاید این دو باشگاه هم سرنوشت باشگاه‌های خصوصی همچون استیل‌آذین دچار شوند.

 

مدیرعامل سابق ملوان تصریح کرد: در جلسه فوق پیش‌بینی شد، واگذاری این دو باشگاه صرفا برای رفع مسوولیت از وزارت ورزش و جوانان نباشد و این واگذاری برای استقلال و پرسپولیس مثمرثمر باشد، حمایت‌های دولتی باید همراه این تیم‌ها باشد تا بعد از واگذاری دچار مشکل نشوند.

 

درودگر در مورد زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس نیز گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، قرار است به زودی این کار انجام شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا امیررضا خادم در این جلسه حضور نداشت، گفت: ما از این ایشان دعوت کردیم که در این جلسه حضور یابند، اما گویا در سفر استانی بودند و توانستند در جلسه حضور یابند.

 

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان در ادامه صحبت‌های خود در مورد تیم ملی نیز گفت: تیمی که به هماهنگی لازم رسیده است . نباید دچار تغییرات شود. باید سعی می‌کردیم نفرات را حفظ کنیم تا در نزدیکی جام جهانی دچار تغییرات نشویم. باید یک مربی ایرانی نیز در کادر فنی داشته باشیم. همان طور که جام جهانی میدانی بزرگ برای بازیکنان محسوب می‌شود، برای مربیان نیز می‌توانند تجربیات خوبی را به همراه داشته باشد.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه نتیجه‌ای برای ایران در جام جهانی پیش‌بینی می‌کنید، اظهار کرد: احساسم می‌گوید از گروه‌مان صعود می‌کنیم. اما منطقم می گویم کاری از پیش نخواهیم برد.

 

درودگر در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مدیریت هیات فوتبال استان تهران گفت: فوتبال تهران در سال‌های آخر به سرعت افت کرده است. مدیریت آقای شیرازی این نتایج برای فوتبال تهران رقم زده است. همه می دانند ایشان چگونه مدیریت هیات فوتبال را بر عهده گرفتند. وقتی ایشان همه اطرافیان خود را مسئول کار در هیات فوتبال کرده است و شایسته سالاری فراموش کرده است این می‌شود که هیچ تیمی از تهران، در رده سنی پایه، در مسابقات کشوری حضور ندارد.

 

وی در ادامه افزود: تا به حال دیده‌اید آقای سپ بلاتر در جام جهانی مقابل تیم‌های شرکت کننده رژه برود یا تا به حال دیده‌اید آقای کفاشیان در مسابقات لیگ مقابل تیم‌ها رژه برود؟ رییس هیات فوتبال استان تهران در مسابقات لیگ فوتبال کشور در مقابل تیم‌ها رژه می‌رود. ایشان برای نظارت به شهرستان‌ها می‌رود. این یعنی این که آنقدر در تهران کار نیست، برای خودش کار می تراشد. من معتقدم هر جایی حق به حق دار نرسد موفقیت حاصل نمی‌شود.

[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 12:56 ] [ حسين يارعلي ]

 

سومین دو سالانه "نشان نیکوکاری" به همت موسسه نیکوکاری مهرآفرین در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. در این مراسم چهره‌های هنری و ورزشکاران نیز حضور داشتند. حضور علی دایی در کنار مریلا زارعی از جذابیت های این مراسم زیبا بود.

 

 

[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 12:48 ] [ حسين يارعلي ]

محمد نوری در مورد تمرینات پرسپولیس و عدم حضور ملی‌پوشان این تیم در این تمرینات، گفت: تمرینات ما خوب برگزار می‌شود اما اگر بخواهید حساب کنید نفرات اصلی تیم در تمرینات حضور ندارند و با 5-4 بازیکن امید و 6-5 بازیکن اصلی مشغول تمرین هستیم. نفرات ما در تمرین خیلی کم است و شاید تمریناتی که کادر فنی می‌خواهد را نتوانیم انجام دهیم. با این حال ما با همه وجود تمرین می‌کنیم تا برای سه بازی باقیمانده‌مان آماده باشیم. امیدوارم این آمادگی را نگه داریم تا در سه بازی 9 امتیاز بگیریم و بتوانیم قهرمان شویم.

به گزارش فارس، کاپیتان پرسپولیس در مورد اردوی این تیم در استان مازندران افزود: قطعا این اردو تأثیرات خوبی در ادامه کار ما خواهد داشت چرا که ما در این اردو بر روی چمن مصنوعی کار می‌کنیم و می‌توانیم برای بازی در رشت آماده باشیم. چون بازی در رشت شرایط نزدیکی با اردوی ما در مازندران دارد و فکر می‌کنم اردوی خیلی خوبی در پیش داریم که در آن دو بازی سنگین هم برگزار خواهیم کرد تا روند آماده‌سازی ما در ادامه لیگ به خوبی انجام شود.

وی در خصوص تعطیلی لیگ و احتمال وقفه در روند پرسپولیس اظهار داشت: قطعا این تعطیلی به ضرر ما خواهد بود چرا که ما در شرایط برد بودیم اما به هر حال این تعطیلی برای تمام تیم‌هاست و به سود بعضی از تیم‌ها خواهد شد و به ضرر بعضی از تیم‌ها که فکر می‌کنم به ضرر ما خواهد شد اما کاری نمی‌توان کرد و فقط مجبوریم تمرین کنیم تا آماده بمانیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه خیلی‌ها منتظر بودند او به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق نیفتاد، گفت: کی‌روش از نظر فنی قوی است و قطعا کارش را بلد است و مطمئنا باید به نظر او احترام گذاشت که چه بازیکنی را دعوت کند چرا که او سرمربی تیم ملی است.به هر حال در این اردو او خواسته تا بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند و آنها را هم امتحان کند. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و اگر قسمتم بود در اردوهای دیگر در کنار تیم ملی خواهم بود. کی‌روش فوتبال من را قبول دارد و اگر نیاز بداند من به درد تیم ملی‌ می‌خورم حتما من را به تیم ملی دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: قطعا منتظر هستم تا به تیم ملی دعوت شوم اما به هر حال نظر نهایی را او می‌دهد.

[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 12:46 ] [ حسين يارعلي ]

در مراسمی که با حضور جمع زیادی از ورزشکاران و هنرمندان برگزار شده بود، علی دایی نشان نیکوکاری دریافت کرد.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم اهدای نشان نیکوکاری با حضور جمعی از ورزشکاران، هنرمندان و اعضای شورای شهر تهران شامگاه 12 اسفند ماه در برج میلاد تهران برگزار شد.
 
در این مراسم به علی دایی به نمایندگی از جامعه ورزش، شهرام ناظری به نمایندگی از جامعه هنرمندان و همچنین محمدرضا حافظی از خیرین مدرسه ساز نشان نیکوکاری اهدا شد.
 
سومین دوسالانه نشان نیکوکاری
 
در بخشی از این مراسم که نوبت به اهدای نشان نیکوکاری به علی دایی رسید، حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با تشویق‌های پی در پی او را همراهی کردند.
 
حسین کلانی هم در این مراسم در سخنانی باره علی دایی گفت: علی دایی کسی بود که غرور جریحه دار شده ایران را در مجامع بین‌المللی ترمیم کرد و در داخل کشور هم کارهای بسیاری انجام داد و قدم‌های بزرگی برداشت.
 
این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: وقتی به سوابق تاریخی ایران نگاه می‌کنیم، می بینیم که حتی کشور گشایی های ایران نیز همراه با عشق و ایثار و محبت بوده است. افراد زیادی هستند که در این کشور زندگی می‌کنند و خود را وقف بقیه می‌کنند. افرادی که مهر و محبت و ایثار در وجودشان است و آن را به دیگران هدیه می‌کنند.
 
او با بیان این که رفع محدودیت‌ها تنها نباید بر عهده مردم باشد، خاطر نشان کرد: دولت مردان ما نیز باید چنان برنامه‌ریزی کنند که این بار سنگین را از دوش نیازمندان بردارند.
 
کلانی افزود: پیام آوران ما در دنیا هنرمندان و قهرمانان هستند. ما همواره قهرمانانی داشته‌ایم که بی‌هیچ چشم داشتی کارهای خیر بسیاری را انجام داده‌اند.
 
علی دایی هم پس از دریافت نشان نیکوکاری در سخنان کوتاهی، گفت: این اولین باری است که در جمعی حضور دارم که کارهای آنها با ارزش‌تر از کارهای من بوده است.
 
سومین دوسالانه نشان نیکوکاری
 
در این مراسم جمع زیادی از اهالی ورزش و هنر و اعضای شورای شهر همچون احمد مسجدجامعی، محمد سریر، لوریس چکناواریان، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی، فرهاد قائمیان، احمد دنیامالی و ... حضور داشتند.

[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 12:43 ] [ حسين يارعلي ]

باشگاه استقلال قصد دارد از کسانی که می‌خواهند به هر طریقی باعث محرومیت مهدی رحمتی سنگربان استقلال شوند، شکایت کند.

فتح‌الله‌زاده با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: به زودی از کسانی که برای محرومیت رحمتی تلاش می‌کنند، شکایت خواهیم کرد. در این رابطه به جاهای خوبی رسیدیم و قرار است کمیته حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع باشد.

کمیته انضباطی مهدی رحمتی را به دلیل انجام عمل غیر ورزشی در دیدار ملوان - استقلال 6 میلیون تومان جریمه کرد اما پس از این حکم خیلی‌ها اعتقاد داشتند رحمتی باید محروم شود.

[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 12:39 ] [ حسين يارعلي ]

محسن بنگر در مورد بازی روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل کویت گفت: بازی خوبی بود که با پیروزی ما همراه شد و باید از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و تیم ملی را تشویق کردند تشکر کنم.

به گزارش تسنیم، مدافع تیم ملی درباره عملکردش در این بازی و گل اول تیم کویت تصریح کرد: نباید در مورد عملکردم صحبت کنم بلکه مردم و کارشناسان باید نظر بدهند. درباره گل کویت هم بگویم، می‌خواستم ضربه بازیکن کویت را قطع کنم تا به دروازه نرسد که توپ بعد از برخورد به پای من وارد دروازه شد.

بنگر در خصوص حضور یک مربی کیک‌بوکسینگ در کادرفنی تیم ملی و تاثیرات این اتفاق اظهار داشت: فکر می‌کنم حضور یک کیک‌بوکسینگ‌کار در تیم ملی فوتبال حرکت جالبی باشد اما تاثیراتش در اردوهای بلند مدت مشخص می‌شود و بعد از 3،4 روز نمی‌شود در این مورد صحبت کرد.

مدافع پرسپولیس در واکنش به حرکت مهدی رحمتی در بازی استقلال - ملوان و جریمه مالی این بازیکن تاکید کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این مورد صحبت کنم و «مهدی» هم از دوستان خوب من است، پس بهتر است به این مورد نپردازم.

بنگر ادامه داد: فصل گذشته به خاطر یک حرکت چند جلسه محروم شدم و فکر می‌کنم جالب نباشد که این موضوع قدیمی را دوباره باز کنم. محرومیت من درست یا نادرست انجام شد و الان با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود.

«نمی‌‌دانم تکلیف طلبم از باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود»، مدافع پرسپولیس با بیان این جمله گفت: با این وضعی که از نظر مالی داریم بعید می‌دانم تا پایان سال بتوانیم حتی بخشی از طلب خود را از باشگاه بگیریم. واقعاً شرایط سختی داریم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتمان حل شود.

بنگر در مورد آخرین وضعیت اتومبیل‌های اهدایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: منتظریم به صورت رسمی ماشین‌ها را توقیف کنند و کار دیگری هم از دست‌مان بر نمی‌آید. متاسفانه هر اتفاقی که رخ می‌دهد به ضرر ماست و واقعاً دیگر نمی‌دانم باید چه کار کنم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا اتومبیل‌ها را به باشگاه پرسپولیس تحویل داده، اظهار داشت: مگر کسی در باشگاه هست که این ماشین‌ها را تحویل بگیرد؟‌ ضمن اینکه آنهایی که به ما این اتومبیل‌ها را دادند دیگر در باشگاه نیستند که پاسخگو باشند.

بنگر در واکنش به مشکلاتی که برای سعید شیرینی ایجاد شده، تاکید کرد: اصلاً خبر ندارم که برای شیرینی چه اتفاقی رخ داده اما فقط می‌دانم مشکل اصلی برای من است نه برای شیرینی. متاسفانه فقط می‌گویند فلانی پول زیاد گرفته و قرارداد میلیاردی دارد اما نمی‌دانند همین ماشین‌هایی که روی هواست هم جزو قرارداد ما تلقی می‌شود.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه به زودی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، به تسنیم گفت: امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفع پرسپولیس باشد ما که 2 سال است به تیم آمدیم از این بلاتکلیفی خسته شدیم حالا ببینید هوادار چه می‌کشد، آنها چه گناهی دارند؟

وی یادآور شد: یا باید پرسپولیس را خصوصی کنند یا اینکه اگر دولتی است بوجه خوبی داشته باشد. پرسپولیس با این هواداری که دارد باید درآمدزایی خوبی داشته و اصلاً مشکل مالی نداشته باشد. مگر تیم‌های پر طرفداری مانند بارسلونا و رئال مادرید بدهی دارند؟ پرسپولیس با توجه به پتانسیلی که دارد به راحتی می‌تواند خرج خودش را تامین کند.

[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 12:36 ] [ حسين يارعلي ]

نشست نحوه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسئولان این باشگاه و نمایندگان مجلس برگزار شد.

در این نشست که در محل اتحادیه باشگاه ها برگزار شد، علاوه بر علی پروین و بهروز منتقمی، عزیزاله محمدی رئیس اتحادیه، علی فتح‌اله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال، هادی حسینی نماینده مجلس و محمد صادق درودگر حضور داشتند.

حاضرین در این نشست درباره راهکارهای مناسب برای چگونگی خصوصی‌سازی فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم انجام خصوصی‌سازی در باشگاه‌های فوتبال تاکید کردند.

در ابتدای جلسه عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران حضور مدیران غیرفوتبالی را یکی از عوامل پیشرفت نکردن این ورزش دانست و گفت:‌ همان زمان که قانون سقف قراردادها را گذاشتند می‌دانستم این قانون اشتباه است اما چون مجلس اعلام کرده بود در 2، 3 سال آینده دیگر هیچ پولی به فوتبال داده نمی‌شود این کار را انجام دادیم.

وی افزود: فوتبال ما به خاطر این در بخش خصوصی موفق نیست که نمی‌تواند درآمدزایی کند وگرنه با مسائلی مانند حق پخش، کپی‌رایت، فروش لباس و یکسری معافیت‌ها می‌توان در فوتبال درآمدزایی کرد. باید مثل دولت ترکیه، دولت ایران هم به خصوصی‌سازی فوتبال کمک کند اما متاسفانه تا امروز مسئله خصوصی‌سازی فقط در حد یک شعار مطرح شده است.

در ادامه این جلسه علی پروین هم صحبت‌های خود را مطرح کرد.

* پس از جلساتی که برگزار کردیم قرار شد زمانی که نوبت به خصوصی‌سازی رسید ابتدا پیشکسوتان در اولویت قرار داشته باشند و سهام باشگاه به آنها فروخته شود.

* به نظر من ابتدا باید استقلال و پرسپولیس واگذار شوند و پس از آن بحث قیمت‌گذاری مطرح شود.

* اگر به طور مثال قیمت پرسپولیس را 150 میلیارد تومان اعلام کنند کسی در توانش نیست که این پول را تامین کند.

* بدهی‌های حال حاضر پرسپولیس از گذشته است اما اگر یکی مثل من بالای سر تیم باشد می‌تواند مثلاً 20 میلیارد بدهی را با 2،3 میلیارد تومان جمع کند.

* من و فتح‌الله‌زاده برای این 2 تیم جان کندیم و خاک خوردیم پس باید ابتدا پیشنهاد خرید باشگاه را به ما بدهند و اگر نتوانستیم بخریم نفر بعدی جلو بیاید.

* وزیر ورزش به من گفته یک ریال هم نداریم تا به شما کمک کنیم. آیا اینطور می‌شود کار کرد؟! ما همین الان به بازیکنان نزدیک 15 میلیارد تومان بدهکاریم. این پول را از کجا بیاوریم؟ آقایان 4 سال تیم را به دست ما بدهند آن وقت می‌توانیم از پس هزینه‌ها برآییم. وقتی باشگاه دولتی باشد هیچ‌کس حاضر به پول دادن نیست.

* من همین جا اعلام می‌کنم از کنار پرسپولیس به راحتی آب خوردن می‌‌توان درآمدزایی کرد. الان مثل قدیم نیست که با پول کمی تیم را قهرمان کنیم. در حال حاضر برای قهرمانی کردن این تیم 40 میلیارد تومان هزینه لازم است.

* اگر تیم را به ما بدهند من تا سال آینده 100 میلیارد تومان پول می‌آورم ولی اگر نشد، می‌روم. چرا باید برای گرفتن پول گردن کج کنیم؟

* 20 سال است که فقط حرف خصوصی‌سازی را می‌زنند اما هیچ کاری صورت نمی‌گیرد. اگر پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند نفراتی هستند که برای این تیم‌ها جان بدهند. پس چرا نباید از آنها استفاده نکنیم؟!

* دولت علناً به ما می‌گوید پول نداریم، پس چطور می‌تواند ما را حمایت کند؟ آقایان باشگاه را به ما بدهند ما دیگر پول نمی‌خواهیم.

*‌ در حال حاضر یک میلیون تومان هم در باشگاه پول نیست بعد من چطور می‌توانم بدهی 15 میلیاردی بازیکنان را بدهم. بازیکن هم حق دارد که ناراحت شود، چون می‌داند اگر سوت پایان آخرین بازی لیگ به صدا در بیاید دیگر هیچ‌کس جوابگو نیست. شما ببینید کدام بازیکن توانسته پول کاملش را از باشگاه‌هایی حتی مثال سپاهان بگیرند؟ همین الان سید صالحی 300، 400 میلیون تومان از سپاهان و تراکتورسازی طلب دارد. شما بگویید من باید چکار کنم.

* مدیران باید با هم جلسه بگذارند و متحد شوند که بیشتر از یک مقدار معین به بازیکن پول ندهند نه اینکه زیر میزی کار کنند چطور می‌شود تیمی که قهرمان لیگ می‌شود 7 بازیکنش جدا می‌شوند.

* خود من زمانی که شاهرودی را به پرسپولیس آوردم از او 200 هزار تومان سفته گرفتم اما الان بازیکن با 50 میلیون تومان کم و زیاد به تیم دیگری می‌رود.

* متاسفانه در حال حاضر باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال چون پول ندارند به بازیکنانشان آپارتمان یا ماشین می‌دهند. چرا باید اینطور باشد؟

* آیا شهرداری نمی‌تواند از پرسپولیس و استقلال حمایت کند؟ الان شهرداری مجوز یک ملک را در منطقه ولنجک 130 میلیارد تومان صادر می‌کند آن وقت نمی‌تواند به ما 30 میلیارد بدهد؟!

به گزارش تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده نیز در مورد خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفت: برای خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال به بسته حمایتی دولت نیاز دارد و وظیفه دولت است که از این 2 باشگاه حمایت کند. پرسپولیس و استقلال با بقیه باشگاه‌ها فرق دارند و مانند چشمه آب هستند حالا چطور می‌شود کنار چشمه نشست و از دیگران طلب آب کرد؟ آقایان نمی‌توانند کاری بکنند و دست و بال ما را هم می‌بندند.

وی ادامه داد: زمانی که زمین کمپ ناصر حجازی را گرفتم 500 میلیون تومان ارزش داشت اما همین زمین الان 150 میلیارد تومان ارزش دارد. اگر این ملک برای خودم باشد آیا نمی‌توانم با فروشش درآمدزایی کنم؟ من به راحتی می‌توانم در عرض 14 ماه یک استادیوم 35 هزار نفری که خودم رئیسش باشم را در کمپ استقلال احداث و از همانجا درآمدزایی کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: به راحتی می‌توان در چنین مکانی با برگزاری چند کنسرت و یا حتی عروسی پول گرفت. ضمن اینکه با مابقی این پول هم (150 میلیارد تومان) می‌توانم 10 شهرک بسازم و سال آینده سودش را بگیریم.

فتح‌الله‌زاده ضمن بیان این مسئله که اداره پرسپولیس و استقلال باید به اهلش سپرده شود، گفت: وقتی یک آدم اقتصادی به این 2 باشگاه می‌آید فکرش پول در آوردن است اما امثال من و پروین عشق‌مان فوتبال است. زمانی که فرد اقتصادی روی کار باشد مسئله پول در اولویت قرار می‌گیرد. باز هم اعلام می‌کنم آقایان بیایند و 10 سال اختیار باشگاه و مجمع را به من بدهند تا من بتوانم درآمدزایی بکنم. حرف ما درست است اما کسی به آن گوش نمی‌دهد.

وی در ادامه ضمن انتقاد از مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه مجلس در بخش خصوصی‌سازی توجیه نیست. ورزش در حال حاضر در رتبه 10 بنگاه‌های اقتصادی قرار دارد اما به آن توجهی نمی‌شود. ما به دوستان مجلس گفتیم که بخشی از درآمد باشگاه را متقبل می‌شویم و بخش دیگر را دولت بدهد ولی متاسفانه دولت به تعهداشت عمل نکرد.

پس از صحبت‌های پروین و فتح‌الله‌زاده، صادق درودگر نیز با نشان دادن یک گزارش پاورپوینت راهکارهای مناسب برای خصوصی‌شدن پرسپولیس و استقلال را به حاضرین ارائه داد که مورد توجه پروین و فتح‌الله‌زاده قرار گرفت.

در پایان جلسه نیز هادی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ما در کشور افراط و تفریط هستیم یعنی یا چهل ستون می‌سازیم یا بی‌ستون. 20 سال است که می گویند می‌خواهند پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنند اما نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه تیم‌هایی که در تهران برای آنها هزینه می‌شد به شهرستان رفته و دیگر هزینه‌ها هم صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: قبل از واگذاری باید به این باور برسیم که این دو باشگاه خصوصی شوند و پس از آن ضمن ساختارسازی به فرهنگ‌سازی روی بیاورند نه اینکه دست‌اندازی شود. ما باید بدانیم کسی که در بخش خصوصی وارد ورزش می‌شود با پول مردم می‌خواهد برای ورزش سرمایه‌گذاری کند و ما نباید به او سرمایه‌اش مانند گوشت قربانی نگاه کنیم و بخواهیم سهم خودمان را برداریم..

این نماینده مجلس تصریح کرد: برای واگذاری باید دولت کم کم سهم خود را بردارد نه اینکه این کار یکباره صورت بگیرد. ما باید چگونگی نحوه واگذاری را هم مورد نظر داشته باشیم تا کسی به این بخش بیاید که بتواند کاری بکند.

حسینی ضمن اشاره به پیشرفت فوتبال ترکیه، تاکید کرد: شما ببینید چطور فوتبال ترکیه که از ما عقب بود با کمک دولت و مطالعه‌ای که صورت گرفت پیشرفت کرده در صورت خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال دولت نباید خودش را کنار بکشد بلکه باید این مسئله به صورت هدفمند و قانونمند به اجرا در بیاید.

وی ضمن تاکید بر این مسئله که 30 سال در ورزش فعالیت می‌کند، گفت: مثلاً در شرقی‌ترین و یا غربی‌ترین نقطه کشورمان یک تیم خصوصی با سختی کار می‌کند اما ما فقط می‌گوییم باید به 4، 5 تیم خاص کمک کنیم. فوتبال ما فقط پرسپولیس و استقلال نیست و برای بقا باید از باشگاه‌های دیگر هم حمایت شود.

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:46 ] [ حسين يارعلي ]

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:45 ] [ حسين يارعلي ]
 
تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم جوانان ایران می‌رود.
 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای مصاف با الریان قطر در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا آماده می‌کند فردا سه شنبه یک بازی تدارکاتی برگزار می‌کند. تیم جوانان ایران حریف روز سه‌شنبه آبی‌پوشان پایتخت است.

این بازی دوستانه قرار است ساعت 15 روز سه‌شنبه در زمین شماره دو آزادی برگزار شود.

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:42 ] [ حسين يارعلي ]

محمد پروین که خودش هم از شنیدن این خبر متعجب شده ، ضمن تکذیب این شایعه می گوید: «شایعه به کما رفتنم شیطتنی بود که نمی دانم از کجا آب خورد.»   

بانک ورزش - ظرف چند ساعت گذشته شایعه نگران کننده به کما رفتن محمد پروین، به سرعت برق و باد بر سر زبان ها افتاد. شایعه ای که حکایت از تصادف شدید محمد پروین و به کما رفتن بازیکن سابق پرسپولیس داشت.  محمد پروین که خودش هم از شنیدن این خبر متعجب شده ، ضمن تکذیب این شایعه می گوید: «شایعه به کما رفتنم شیطتنی بود که نمی دانم از کجا آب خورد. همینطور که می بینید الان با شما صحبت می کنم و درسلامتی کامل هستم! من نه تصادف کرده ام و نه به کما رفته ام! واقعا نمی دانم منبع این اخبار کجاست و متاسفم که با مطرح کردن چنین شایعاتی خانواده افراد را به نگرانی می اندازند.»

محمد پروین درباره مدیرعاملی پدرش در پرسپولیس هم می گوید: « من حرفی در این باره ندارم و ترجیح می دهم سکوت رسانه ای ام را ادامه بدهم و  درباره مسایل فوتبالی حرفی نزنم.»

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:39 ] [ حسين يارعلي ]

 

فرهاد مجیدی در اینستاگرامش هم برای پرسپولیس کری میخواند!/عکس

فرهاد مجیدی عکس زیر را با یک لباس تیم برزیلی گرفته که در آن عدد 7 که شماره پیراهن مجیدی است در کنار عدد 4 که او اعتقاد دارد تعداد گلهایش به پرسپولیس است، در کنار هم دیده می شود.

 

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:35 ] [ حسين يارعلي ]

پاداش پرسپولیسی‌ها پرداخت شد

به گزارش عصرامروز، پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل صبای قم به بازیکنان این تیم پرداخت شد.

این پاداش که پیش از این وعده‌اش توسط علی دایی داده شده بود توسط دوستانش تهیه شد و بین بازیکنان تقسیم گردید تا پرسپولیسی‌ها در روزهای تعطیلی لیگ شارژ مالی شوند.

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:33 ] [ حسين يارعلي ]

به گزارش جوان ایرانی به نقل از مهر، در این نشست علاوه بر علی پروین و بهروز منتقمی، عزیزاله محمدی رئیس اتحادیه، علی فتح‌اله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال، هادی حسینی نماینده مجلس و محمد صادق درودگر حضور داشتند.

حاضرین در این نشست درباره راهکارهای مناسب برای چگونگی خصوصی‌سازی فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم انجام خصوصی‌سازی در باشگاه‌های فوتبال تاکید کردند.

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:31 ] [ حسين يارعلي ]

 

ورزشی > فوتبال - فوتسال
 
استقلالی‌ها کنار بوکسورها تمرین کردند
بازیکنان تیم فوتبال استقلال با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر مربیان این تیم به بدنسازی پرداختند.
 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در ادامه برنامه های آماده سازی خود ظهر امروز دوشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب به تمرین بدنسازی پرداخت. در این تمرین که زیر نظر امیر حاج‌قاسم و ایمان عالمی برگزار شد بازیکنان به وزنه زدن پرداختند.

این تمرین در حالی برگزار شد که اعضای تیم بوکس جوانان ایران هم در سالن آکادمی ملی المپیک حضور داشتند و در کنار استقلالی‌ها به تمرین پرداختند. قاضی و ساموئل در کنار ملی‌پوشان استقلال در این تمرین غایب بودند ضمن اینکه نظری زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد.

استقلالی‌ها عصر امروز تمرینات تاکتیکی خود را در کمپ اختصاصی این باشگاه پی می‌گیرند.

[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:27 ] [ حسين يارعلي ]

علی پروین پس از جلسه رسیدگی به وضعیت خصوصی‌سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال عنوان كرد: جلسه خوبی برگزار كردیم. در این نشست همه به دنبال خصوصی‌سازی بودند و امیدواریم این بار این اتفاق بیافتد و پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند.

 به نقل از تسنيم، اين جلسه با حضور هادي حسيني عضو فراکسيون ورزش مجلس، علي پروين مديرعامل باشگاه پرسپوليس و علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال برگزار شد که پروين در اين باره گفت: در اين جلسه بحث خوبي را با آقاي حسيني انجام داديم اما به شرطي که اين صحبت‌ها عملي شوند. 20 سال است از سمت دولت مي‌شنويم که قرار است پرسپوليس و استقلال خصوصي شوند و اين اتفاق نمي‌افتد اما گويا اين بار تصميم جدي است و تا 2 روز آينده در اين خصوص تصميم‌گيري خواهد شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خواستار اين شد که اين باشگاه در اختيار پيشکسوتان قرار بگيرد و افزود: پرسپوليس را به پيشکسوتان بدهند و ببينند که مي‌توانيم آن را اداره کنيم يا نه! اگر توانستيم که بسم‌الله و اگر هم نتوانستيم که حرفي نداريم.

وي در پاسخ به اين پرسش که پرسپوليس و استقلال اين بار به بخش خصوصي واگذار مي‌شوند يا نه، گفت: صحبت‌ها که خوب بود اما بايد ببينيم در عمل چه مي‌شود. من اين بار به خصوصي شدن پرسپوليس اميدوارم.
[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 15:27 ] [ حسين يارعلي ]

مشتری جدید و چراغ خاموش برای پرسپولیس؟

نامه ، امیر خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امر خصوصی سازی سرخابی ها جلسات مختلفی با مشتریان پرسپولیس برگزار کرده است.تاکنون افرادی مانند حسین هدایتی، علی دایی و علی پروین با وی دیدار کرده اند اما هنوز تصمیم قطعی در خصوص نحوه واگذاری باشگاه اتخاذ نشده است.

یکی دیگر از افرادی که در این مدت با خادم دیدار کرد، عباس انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس است که به نظر می رسد به طور چراغ خاموش با مشتریان پرسپولیس رقابت می کند.

گفته می شود در نهایت این باشگاه از طریق مزایده واگذار می شود هر چند که مسئولان کماکان از آماده نبودن شرایط برای واگذاری خبر می دهند.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:26 ] [ حسين يارعلي ]

علی پروین در حاشیه برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و تیم رسانه ورزش، در جمع خبرنگاران در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس ۷۰ تا ۸۰ درصد شانس قهرمانی در لیگ را دارد و کادرفنی و بازیکنان باید تلاش مضاعفی انجام دهند تا به این موفقیت بزرگ دست یابیم.

  وی در مورد اینکه میزبان بدهی‌های پرسپولیس مشخص شد، اظهار کرد: از میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس اطلاعی ندارم.
در ادامه خبرنگاری از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرسید "آیا این موضوع درست است بدهی‌های استقلال بیشتر از پرسپولیس است؟"، که وی از خبرنگار پرسید: از کجا چنین موضوعی را می‌دانید که خبرنگار گفت: این مساله اعلام شده است. پروین هم در خصوص تنها به گفتن جمله "من در جریان نیستم"، بسنده کرد.
سوال بعدی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده برای سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بود که علی پروین گفت که در این خصوص فعلا صحبتی نمی‌کند.
وی در مورد بهترین گلی که در دوران بازیگری‌اش به ثمر رسانده‌، اینگونه واکنش نشان داد: بهترین گلم را به تیم ملی کویت زدم، گلی که باعث قهرمانی ایران در آسیا شد. ضمن اینکه یک گل زیبا هم به تیم هما زدم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بهترین گلی که پرسپولیس در این فصل به ثمر رساند هم گفت: گلی که توسط محمدرضا خلعتبری و روی پاس پیام صادقیان در بازی با ملوان به ثمر رسید، زیباترین و بهترین گل پرسپولیس در این فصل بود.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:25 ] [ حسين يارعلي ]

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس شانس این تیم را برای قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور بالای 70 درصد دانست. وی همچنین اعلام کرد از میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس اطلاعی ندارد.
 

به گزارش سخن، علی پروین در حاشیه برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و تیم رسانه ورزش، در جمع خبرنگاران در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس 70 تا 80 درصد شانس قهرمانی در لیگ را دارد و کادرفنی و بازیکنان باید تلاش مضاعفی انجام دهند تا به این موفقیت بزرگ دست یابیم.

وی در مورد اینکه میزبان بدهی‌های پرسپولیس مشخص شد، اظهار کرد: از میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس اطلاعی ندارم.

در ادامه خبرنگاری از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرسید "آیا این موضوع درست است بدهی‌های استقلال بیشتر از پرسپولیس است؟"، که وی از خبرنگار پرسید: از کجا چنین موضوعی را می‌دانید که خبرنگار گفت: این مساله اعلام شده است. پروین هم در خصوص تنها به گفتن جمله "من در جریان نیستم"، بسنده کرد.

سوال بعدی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده برای سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بود که علی پروین گفت که در این خصوص فعلا صحبتی نمی‌کند.

وی در مورد بهترین گلی که در دوران بازیگری‌اش به ثمر رسانده‌، اینگونه واکنش نشان داد: بهترین گلم را به تیم ملی کویت زدم، گلی که باعث قهرمانی ایران در آسیا شد. ضمن اینکه یک گل زیبا هم به تیم هما زدم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بهترین گلی که پرسپولیس در این فصل به ثمر رساند هم گفت: گلی که توسط محمدرضا خلعتبری و روی پاس پیام صادقیان در بازی با ملوان به ثمر رسید، زیباترین و بهترین گل پرسپولیس در این فصل بود.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:22 ] [ حسين يارعلي ]

انتشار لیست خرید قلعه نویی برای فصل آینده

صفحه فیس بوک قلعه نویی لیست بازیکنان مورد نظر امیر برای فصل آینده را منتشر کرده است

اگر صفحه منتسب به امیر قلعه نویی در فیس بوک را یک منبع خبری موثق فرض کنیم، هواداران استقلال از حالا می توانند با بازیکنان جدید تیمشان آشنا شوند. لیست خرید امیر قلعه نویی برای سال بعد منتشر شده و  سرمربی استقلال سراغ نفراتی رفته که پیش از این در مقاطع مختلف شایعاتی در مورد آبی پوش شدن آنها به گوش می رسید

دروازبان : سوشا مکانی ، وحید طالب لو
دفاع : حمودی ، جماعتی ، حاج صفی ، محسن حسینی و احتمالا منتظری
هافبک : یعقوب کریمی ، بختیار رحمانی ، حدادی فر ، محسن مسلمان و احتمالا زندی
مهاجم : افشین ، شریفات ، میداوودی ، عنایتی و احتمالا انصاریفرد 
از این نفرات 7 تا 10 نفر جذب خواهند شد
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:17 ] [ حسين يارعلي ]

 مجتبی جباری، مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی، امیر حسین صادقی، آندرانیک تیموریان، سوشا مکانی،احمد آل نعمه، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، قاسم حدادی فر، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی، رضا حقیقی، هاشم بیگ زاده، مسعود شجاعی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، پیام صادقیان، رضا نوروزی، جواد نکونام، خسرو حیدری، حامد لک و محمدرضا خانزداه ۲۳ بازیکنی هستند که بعدازظهر امروز وارد اردوی تدارکاتی شدند.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:13 ] [ حسين يارعلي ]

قول فردوسی‌پور به پروین عملی شد

 

 تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس با چهره‌هایی مانند سلطانی، عرب‌شاهی، یوسفی، عبدی، فنونی‌زاده و دیگر بزرگان سابق قرمز‌پوش از ساعت ۱۲ امروز در دانشگاه شهید بهشتی به بهانه سلامتی برای کامیار سعادت عکاسی که به دلیل بیماری روی تخت بیمارستان با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند به مصاف تیم رسانه ورزش متشکل از خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران تلویزیونی و ورزشی رفتند.



در این دیدار دو تیم در پایان با تساوی یک بر یک به کار خود را پایان دادند. گل تیم رسانه ورزش از روی نقطه پنالتی توسط عادل فردوسی‌پور و گل پیشکسوتان پرسپولیس نیز از روی نقطه پنالتی توسط جواد حسن‌زاده به ثمر رسید.



مهمان ویژه بازی امروز علی پروین مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس بود.



پروین قبل از شروع این بازی با عادل فردوسی‌پور و خبرنگاران دقایقی به خوش و بش نیز پرداخت. او در صحبتی جالب به فردوسی‌پور گفت: امروز آمده‌ام تا اگر گل‌ نزنی تو را به باد انتقاد بگیرم همانطور که تو همه را به باد انتقاد می‌گیری. فردوسی‌پور نیز قبل از بازی به او قول داد که دروازه پیشکسوتان پرسپولیس را باز خواهد کرد که این اتفاق هم افتاد.



همچنین در حاشیه بازی امروز بازیکنان و کادر فنی دو تیم تماس‌هایی را با کامیار سعادت عکاس خوب سابق ورزشی کشورمان داشتند و برای وی بر روی تخت بیمارستان آرزوی سلامتی کردند.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:11 ] [ حسين يارعلي ]
 
آفتاب: هاشمیان فقط یک سال در این تیم حضور داشت و در 15 بازی فقط یک گل در جام حذفی آلمان زد.
 
به گزارش خبرآنلاین؛ وحید در این تیم حضور زیاد موفقی نداشت اما عنوان قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی را بدست آورد.
 
 
 
 
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:7 ] [ حسين يارعلي ]

به گزارش جوان ایرانی به نقل از افکارنیوز، تمرین نوبت بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* بازیکنان پرسپولیس امروز پس از گرم کردن، انجام حرکات کششی و پاسکاری‌های بلند و کوتاه با ۴ دروازه کوچک مشغول به بازی فوتبال شدند که در این بخش علی دایی نظارت کاملی داشت و از بازیکنانش می‌خواست تا دقت کافی را داشته باشند.

* حدود ۵۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و عملکرد سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* سیدمهدی سیدصالحی امروز در درفشی‌فر حضور پیدا کرد اما در مراحل آماده‌سازی تیم حاضر نشد.

* مهرداد کفشگری، محسن مسلمان، امید عالیشاه و قاسم دهنوی تمرینات اختصاصی را در دستور کار داشتند.

* محمد دایی که در تمرین روز گذشته غایب بود امروز به جمع کادر فنی اضافه شد.

* بهزاد غلامپور برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرین‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته بود. غلامپور به وسیله راکت و توپ تنیس به سمت دروازه‌ها ضربه می‌زد و از سنگربانان تیمش می‌خواست ضربات او را مهار کنند.

* علی دایی در تمرین امروز حضور پررنگی داشت و در تمام دقایق تمرین عملکرد شاگردانش را زیرنظر گرفته بود.

* پس از اینکه روز گذشته در یکی از روزنامه‌های ورزشی نقل قولی از محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه علی دایی با یکی از مأموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر درگیری فیزیکی داشته و او را کتک زده است، منتشر شد امروز کارمندان این مجموعه بیانیه‌ای را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: احتراماً به این وسیله به اطلاع کلیه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی کشور می‌رساند اظهارات آقای مایلی‌کهن در خصوص درگیری فیزیکی و ضرب و شتم نیروهای این ورزشگاه توسط علی دایی کذب است و مصاحبه‌های نامبرده را در این خصوص نادرست می‌دانیم. تمام تلاش ما این است که پرسپولیس با سرمربی خود به موفقیت برسد.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:4 ] [ حسين يارعلي ]

واکنش جالب علی پروین به بدهی های استقلال

 علی پروین در حاشیه برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و تیم رسانه ورزش، در جمع خبرنگاران در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس ۷۰ تا ۸۰ درصد شانس قهرمانی در لیگ را دارد و کادرفنی و بازیکنان باید تلاش مضاعفی انجام دهند تا به این موفقیت بزرگ دست یابیم.



وی در مورد اینکه میزبان بدهی‌های پرسپولیس مشخص شد، اظهار کرد: از میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس اطلاعی ندارم.



در ادامه خبرنگاری از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرسید "آیا این موضوع درست است بدهی‌های استقلال بیشتر از پرسپولیس است؟"، که وی از خبرنگار پرسید: از کجا چنین موضوعی را می‌دانید که خبرنگار گفت: این مساله اعلام شده است. پروین هم در خصوص تنها به گفتن جمله "من در جریان نیستم"، بسنده کرد.



سوال بعدی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده برای سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بود که علی پروین گفت که در این خصوص فعلا صحبتی نمی‌کند.



وی در مورد بهترین گلی که در دوران بازیگری‌اش به ثمر رسانده‌، اینگونه واکنش نشان داد: بهترین گلم را به تیم ملی کویت زدم، گلی که باعث قهرمانی ایران در آسیا شد. ضمن اینکه یک گل زیبا هم به تیم هما زدم.



سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بهترین گلی که پرسپولیس در این فصل به ثمر رساند هم گفت: گلی که توسط محمدرضا خلعتبری و روی پاس پیام صادقیان در بازی با ملوان به ثمر رسید، زیباترین و بهترین گل پرسپولیس در این فصل بود.

 
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 22:2 ] [ حسين يارعلي ]

3 بازیکن پرسپولیس که به تیم ملی دعوت نشدند

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: 3 بازیکن دیگر پرسپولیس نظیر محمد نوری، امید عالیشاه و محسن مسلمان بازیکنانی بودند که سرمربی تیم ملی می‌توانست آنها را به اردو دعوت کند اما به هر حال تصمیم‌گیرنده اصلی برای دعوت از بازیکنان فقط سرمربی تیم ملی است و ما هم به نظر کی‌روش احترام می‌گذاریم.

منافی با مفید دانستن بازی با تیم‌های ملی کویت و گینه تاکید کرد: برگزاری 2 بازی رسمی و تدارکاتی با تیم‌های کویت و گینه مسلماً برای آماده‌سازی تیم ملی مفید خواهد بود، خصوصاً گینه که به لحاظ فوتبالی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و حتماً می‌تواند کی‌روش را به داشته‌های خوبی برای محک تیم ملی ایران برابر یک تیم آفریقایی برساند. تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با 3 تیم با 3 سبک کاملاً متفاوت روبرو خواهد شد و حتماً بازی با تیمی مانند گینه، برای تیم کی‌روش محک خوبی است تا توانایی‌های تیمش را جهت بازی با نیجریه بسنجد.

وی در خاتمه تصریح کرد:‌ پرسپولیس مانند دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیست اما ما سعی می‌کنیم این خلاء را با برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه پر کنیم. از سوی دیگر بازی‌های پیش رو مقابل کویت و گینه فرصت مناسبی برای بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس خواهد بود که خود را در شرایط مسابقه نگه دارند.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:55 ] [ حسين يارعلي ]

پیشنهاد خیره‌کننده به دو بازیکن استقلال در سال 1357/عکس

 

 تیم ملی ایران در بهار ۱۳۵۷ و قبل از آغاز جام جهانی ۱۹۷۸ در یک تورنمنت چهارجانبه در فرانسه شرکت کرد و با دو تیم پاری سن ژرمن فرانسه و بروژ بلژیک بازی کرد. بعد از بازی مقابل پاری سن ژرمن که با شکست تیم ملی همراه شد، باشگاه سنت اتین عملکرد دو بازیکن دو ایرانی را پسندید و پیشنهادی به آنها برای حضور در لیگ فرانسه داد. این خبر در مطبوعات ورزشی آن روزگار بازتاب داشت.

 

 

 

 

 

 

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:49 ] [ حسين يارعلي ]

 قلعه نویی بعد از بازی مقابل ملوان، در رختکن تیم بازیکنان را بی غیرت دانسته بود و همین موضوع خشم خیلی‌ها از جمله سیاوش اکبرپور، سیدمهدی رحمتی، حنیف و دیگران را برانگیخته بود. به فاصله چند روز، بازیکنان استقلال به الشباب باختند تا تاثیر حرف‌های قلعه نویی به سکوها بکشد و هواداران بازیکنان تیم را بی غیرت بخوانند. جالب آنجاست که قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد بازیکنانش بی غیرت نیستند. اما سرمربی استقلال باید بداند هواداران استقلال به خاطر حرف های او بود که بازیکنان را با این لقب خطاب کردند وگرنه در باخت های قبلی خبری از این شعارها نبود.

بهتر است پیش از آنکه هواداران را کم تحمل بخوانید متوجه باشید که آنها از شما الگوبرداری می کنند و هیچ حرفی خلاف حرف سرمربی محبوب‌شان نمی‌زنند.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:47 ] [ حسين يارعلي ]

2 پیشنهاد اروپایی برای دروازه بان سابق پرسپولیس و فعلی تیم ملی

تیم فوتبال کوویلا که در لیگ یک پرتغال به میدان می‌رود در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود روز یکشنبه هفته آینده در لیسبون پرتقال به مصاف اسپورتینگ خواهند رفت و برای چهارمین بازی پیاپی علیرضا حقیقی سنگربان جوان تیم ملی فوتبال کشورمان از دروازه این تیم حفاظت خواهد کرد.

فارس، قرار است با توجه به اینکه علیرضا حقیقی به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شده این بازیکن پس از بازی یکشنبه مقابل اسپورتینگ، پرتغال را به مقصد تهران برای همراهی تیم ملی ایران ترک کند اما پس از عملکرد خوب حقیقی در چهار بازی گذشته و مخصوصاً مقابل پورتو، دو تیم لیگ برتری پیشنهادهایی را به این دروازه‌بان دادند و قرار است بعد از مسابقات جام جهانی و طی کردن مدتی دیگر در لیگ یک پرتقال، با این گزینه‌ها به احتمال فراوان پای میز مذاکره بنشینند.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:44 ] [ حسين يارعلي ]

اقدام جالب هواداران استقلال در حمایت از مهدی رحمتی

 هواداران استقلالی در فضای مجازی برای کاپیتان تیم شان سنگ تمام گذاشتند. آنها در اقدامی جالب و به نشانه حمایت از سید مهدی رحمتی عکس‌های پروفایل خود را به پیراهن شماره یک مهدی رحمتی تغییر دادند و به این شیوه نسبت به عدم دعوت سید به تیم ملی معترض شدند.

گویا رفته رفته اعتراض‌های مدنی جای اعتراض‌های نه چندان دوستانه سابق را در فضای ورزشی می‌گیرد که این امر جای خوشحالی دارد.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:43 ] [ حسين يارعلي ]
تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه ورزش در دیداری دوستانه و به مناسبت یاد و خاطره کامیار سعادت در زمین دانشگاه شهید بهشتی به تساوی رضایت دادند.
تیم‌ فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس با چهره‌هایی مانند سلطانی، عرب‌شاهی، یوسفی، عبدی، فنونی‌زاده و دیگر بزرگان سابق قرمز‌پوش از ساعت ۱۲ امروز در دانشگاه شهید بهشتی به بهانه سلامتی برای کامیار سعادت عکاسی که به دلیل بیماری روی تخت بیمارستان با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند به مصاف تیم رسانه ورزش متشکل از خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران تلویزیونی و ورزشی رفت.

در این دیدار دو تیم در پایان با تساوی یک بر یک به کار خود را پایان دادند. گل تیم رسانه ورزش از روی نقطه پنالتی توسط عادل فردوسی‌پور و گل پیشکسوتان پرسپولیس نیز از روی نقطه پنالتی توسط جواد حسن‌زاده به ثمر رسید.

مهمان ویژه بازی امروز علی پروین مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس بود.

پروین قبل از شروع این بازی با عادل فردوسی‌پور و خبرنگاران دقایقی به خوش و بش نیز پرداخت. او در صحبتی جالب به فردوسی‌پور گفت: امروز آمده‌ام تا اگر گل‌ نزنی تو را به باد انتقاد بگیرم همانطور که تو همه را به باد انتقاد می‌گیری. فردوسی‌پور نیز قبل از بازی به او قول داد که دروازه پیشکسوتان پرسپولیس را باز خواهد کرد که این اتفاق هم افتاد.

همچنین در حاشیه بازی امروز بازیکنان و کادر فنی دو تیم تماس‌هایی را با کامیار سعادت عکاس خوب سابق ورزشی کشورمان داشتند و برای وی بر روی تخت بیمارستان آرزوی سلامتی کردند.
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:41 ] [ حسين يارعلي ]

تسلیت مهاجم پرسپولیس به مدافع استقلال بخاطر باخت استقلال !

آخرین خبر، فرزاد حاتمی که رابطه خوبی با عمران زاده دارد و همیشه با او کری می خواند، امروز با دوستش تماس گرفت و ضمن سوژه کردن سوتی‌های هم تیمی سابقش به شوخی باخت مقابل تیم عربستانی را به او تسلیت گفت.

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:39 ] [ حسين يارعلي ]

تصویری  متفاوت در کریم انصاری فرد ستاره این روزهای تراکتور

[ پنج شنبه 8 اسفند 1392 ] [ 21:38 ] [ حسين يارعلي ]

 

بازیکنان جدید و جوان برای فصل بعد استقلال

وی با تشکر از حضور تماشاگران در دیدار استقلال – الشباب تصریح کرد: استقلال نسبت به بازی‌‌های گذشته بهتر و روان‌تر بازی کرد، هر چند در برخی از دقایق بازی می‌توانست بهتر عمل کند. در مجموع فکر می‌کنم استقلال عملکرد خوبی داشت و می‌توانست به امتیاز برسد. امیدوارم بازیکنان استقلال در بازی‌های آینده این شکست را جبران و نتایج بهتری کسب کنند.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شعار هواداران علیه بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه گفت: تماشاگر وقت می‌گذارد و انتظار دارد تیمش نتیجه خوبی بگیرد و طبیعی است وقتی تیم نتیجه نگیرد، عصبانی شود و مسائلی را عنوان کند. تماشاگران بدانند بازیکنان استقلال قطعا در دیدارهای آینده تلاش خود را برای جبران شکست مقابل الشباب انجام می‌دهند.

 

زمانی در مورد اینکه فکر نمی‌کند استقلال با از دست دادن صدر جدول لیگ برتر و شکست در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا وارد حاشیه شود، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. با توجه به کادر فنی و بازیکنان قدرتمندی که داریم، مسائل حاشیه‌ای جمع می‌شود و این مجموعه قطار خارج شده از ریل را دوباره به ریل بازمی‌گردانند.

 

وی درباره انتقادهایی که به میانگین سنی بالا و همچنین خریدهای استقلال می‌شود، گفت:

 

میانگین سنی بالای بازیکنان را قبول دارم و فصل آینده یکی از برنامه‌های کادر فنی با هماهنگی هیئت مدیره این است که میانگین سنی استقلال پایین بیاید و تیم جوان‌تر شود.

 

زمانی با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد رفتار پرخاشگرانه امیر قلعه‌نویی با بازیکنان می‌شود، گفت: قلعه‌نویی هر روز پخته‌تر می‌شود. او مربی کاربلدی است و در این فصل بدشانسی همراه تیمش بود.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال از او به دلیل اظهاراتش علیه کارلوس کی‌روش گفت: در این مورد با نبی صحبت کردم و قرار است این مسئله را در فدراسیون حل کنند. تا این لحظه نامه‌ شکایت فدراسیون به دست من نرسیده است.

 

[ چهار شنبه 7 اسفند 1392 ] [ 22:0 ] [ حسين يارعلي ]

 دیدار تیم های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه ورزش ساعت 12 روز پنجشنبه 8 اسفندماه در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال رسانه ورزش که با حمایت شرکت نفت سپاهان - اسپیدی - در دیدارها و برنامه های خیریه خود به میدان می رود، در حاشیه این دیدار از کامیار سعادت عکاس با سابقه باشگاه پرسپولیس که مدت‌ها است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، تقدیر خواهد کرد.

علی پروین، سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه برخی مسئولان و پیشکسوتان این باشگاه از جمله میهمانان ویژه این دیدار خواهند بود. بازیکنانی که فردا مقابل رسانه به میدان می روند در سال های نه چندان دور جملگی از شاگردان علی پروین بودند.

[ چهار شنبه 7 اسفند 1392 ] [ 21:58 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 77328
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang