·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندرانزلی در مورد این دیدار بیان کرد: تیم شرایط حساس خودش را دارد. بازی با ملوان آن هم در انزلی سختی بالایی برای ما خواهد داشت. امسال ملوان تیم خوبی مثل همیشه بوده و تاکتیکی بازی کرده است. مربی حرفه‌ای هم دارد و با بازیکنان جوان و باتجربه توانسته نتایج خوبی کسب کند ولی ما باید به فکر صدر باشیم. دنبال فوتبال باهدفی هستیم. ابتدا می‌خواهیم گل نخوریم چون می‌دانیم ملوان تیم سرسختی است.
 وی افزود: حریف در ضدحمله و تله‌گذاری بسیار خطرناک است. ما در طول هفته روی این موضوع کار کردیم. دغاغله و رافخایی با ایجاد لایه‌های دفاعی و تدارک ضد حمله برای هر تیمی خطرناک هستند. امیدوارم بازی تاکتیکی باشد. من زمین بازی را هم می‌خواهم امروز ببینم. امیدوارم تماشاگران از بازی لذت ببرند.

سرمربی استقلال همچنین درباره غیبت آندرانیک تیموریان در بازی فردا مطرح کرد: آندو بازیکن بزرگی بوده و بسیار کلیدی، اخلاقی و وزنی است. هر تیمی دوست دارد این بازیکن را در اختیار داشته باشد. امیدوارم جایگزین‌هایمان جای خالی او را پر کنند. البته روش‌های دیگری را هم در طول هفته تمرین کردیم که خلاء نبودش را پر کند. در بازی فردا سید مهدی رحمتی حضور خواهد داشت اما خسرو حیدری شرایط بازی را ندارد و از پنجشنبه به تمرین‌های عمومی بازمی‌گردد و آماده بازی با الشباب می‌شود. همچنین در اینجا می‌خواهم به کبه تسلیت عرض کنم. پدرش فوت کرده اما این بازیکن در ایران ماند تا به ما کمک کند و بعد از بازی با با الشباب برگردد. ما با 15 بازیکن به انزلی آمدیم.

خبرنگاری در ادامه نشست خبری درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس از امیر قلعه‌نویی پرسید و نظرش را در این باره جویا شد. سرمربی آبی‌ها با بیان اینکه تنها راجع به تیم خودش صحبت می‌کند، افزود: ما دغدغه مالی زیادی داشتیم و داریم ولی مدیریت خوب آقای فتح‌الله‌زاده بود که باعث شد کار به اعتصاب نکشد. او مدیری خبره است و همچنین ارتباط بین هیات مدیره، مدیر و کادر فنی باشگاه، عامل عبور استقلال از این بحران است. ما هم شرایط مالی خوبی نداشتیم ولی تحمل بازیکنان باعث شد به اعتصاب فکر نکنیم. با این وجود درون هر خانواده‌ای مشکل وجود دارد ولی ما آن را حل کردیم تا بازیکن تنها به پیراهنش فکر کند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: من هیچ نقشی در این موضوع نداشتم. بازیکنانم وقتی می‌بینند کادر فنی 11 ماه است که پول نگرفته، آستانه تحمل خود را بالا می‌برند. پول‌هایی که به حساب باشگاه‌ها می‌آیند کمتر از 24 ساعت به حساب بازیکن می‌رود و حداقلش به کادر فنی می‌رسد. مدیر باشگاه از اموال شخصی‌اش می‌گذرد و همه این‌ها دست به دست هم داد تا استقلال به اعتصاب نرود.

وی همچنین درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: اصل 44 قانون اساسی فلسفه خودش را دارد اما معتقدم پیاده کردن این اصل برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مشکل است. خصوصی‌سازی در ایران جواب نداده ولی فوتبال با شکل فعلی هم جواب نمی‌دهد. باید بعد از 30 – 40 سال فکر اساسی کنند. باشگاه‌های ملوان، استقلال و پرسپولیس باشگاه‌های بزرگی هستند. مدیر باشگاه به جای اینکه به دنبال کار اجرایی باشد، دغدغه مالی دارد. دولت و مجلس باید بنشینند و فکر اساسی برای این باشگاه‌ها کنند.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:34 ] [ حسين يارعلي ]

دایی: فعلاً پاسخ اظهارات کذب آقایان را نمی‌دهم/ جواب‌ها را خواهم داد تا مردم مطلع شوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ فعلاً پاسخی به اظهارات کذب و تهمت‌های آقایان نمی‌دهم.

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های علی کریمی اظهار داشت: به دلیل آرامشی که پرسپولیس باید داشته باشد به هیچ عنوان فعلاً جواب این عزیزان را نمی‌دهم.

وی افزود: فعلاً نمی‌خواهم جواب صحبت‌‌های کذب و تهمت‌های آقایان عزیز را بدهم. ان‌شاءالله وقت هست، اگر فرصت کافی باشد در آینده نزدیک جواب آقایان را خواهم داد تا مردم متوجه همه چیز بشوند و روشن شوند.

دایی تاکید کرد: به نظرم مردم خودشان قضاوت می‌کنند و هرچه زمان بگذرد مردم از نیت و خواسته‌های آقایان و اهداف‌شان مطلع خواهند شد.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:31 ] [ حسين يارعلي ]

افشین پیروانی با اشاره به شرایطی که این روزها در پرسپولیس حاکم است در گفت‌وگویی بی‌پرده در خصوص اظهارنظرهای یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه پیشکسوتان پرسپولیس او را در این تیم اذیت کردند، گفت: پرسپولیس با توجه به روزهای پایانی فصل شرایط بسیار حساسی را پیش رو دارد و باید در این مقطع حساس همه به دایی و شاگردانش کمک کنیم تا در پایان فصل به نتیجه دلخواه هواداران دست پیدا کنند.

وی درباره جلسه روز دوشنبه پیشکسوتان در باشگاه نیز گفت: شخص علی پروین که مدیریت باشگاه این روزها بر روی دوش ایشان است با بنده تماس گرفت که من هم در آن جلسه حضور داشته باشم ولی به دلیل مشکلات کاری فرصت حضور نداشتم و آرزو می‌کنم نتیجه خروجی این جلسه به نفع تیم باشد نه اینکه در روزهای حساس ناخواسته دایی و شاگردانش را به حاشیه ببرند.

وی درباره شایعه‌ای که به خاطر علی دایی در این جلسه شرکت نکرده، گفت: شما بنویسید من کار داشتم و نتوانستم در این جلسه شرکت کنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به اظهارات چند روز پیش گل‌محمدی که گفته بود پیش از فصل جدید افراد حاضر در کمیته فنی باشگاه دور هم جمع شدند تا او را زیر سؤال ببرند و جایی برای خود در کادر فنی پیدا کنند و در قامت مدیر فنی، سرمربی و مربی این فصل پرسپولیس را در اختیار داشته باشند، گفت: من اصلا نمی‌دانم این آقا چطور این حرف‌ها را بر زبان آورده است. گل‌محمدی باید بداند من افشین پیروانی به هیچ عنوان چنین تفکری نداشتم چون اگر می‌خواستم عضو کادر فنی پرسپولیس شوم پیش از آنکه گل‌محمدی به پرسپولیس بیاید خودم می‌آمدم چون رویانیان بارها از من خواست که به عنوان همکار کنار دست مانوئل ژوزه باشم اما این کار را نکردم تا جا برای گل‌محمدی باز شود. بهتر است هواداران بدانند من نیامدم تا او بیاید حالا چطور می‌گوید من قصد تخریب او را داشتم. اگر گل‌محمدی در لیگ سیزدهم سرمربی پرسپولیس شد من در لیگ هشتم سرمربی پرسپولیس بودم و در 12 بازی 8 برد و 2 تساوی کسب کردم.

وی افزود: آن هم در شرایطی که هیأت مدیره و مدیرعامل 3 ماه با من قهر بودند و هیچ حمایتی از تیمم نمی‌کردند و در بعضی مقاطع خرج هتل را من و باقری می‌دادیم در حالی که شما حمایت تمام قد سردار را پشت خود داشتید و نتوانستید توفیقی حاصل کنید.

پیروانی تاکید کرد: آقای گل‌محمدی همین حالا در تیمی مربیگری می‌کنی که پیش از فصل جاری قرار بود خود من سرمربی نفت تهران باشم و جزو گزینه‌های نهایی بودم. این را می‌توانید از مدیران تیم نفت هم بپرسید. من قصد داشتم پاسخ شما را قبل از بازی با فولاد بدهم اما به خاطر احترامی که برای مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره نفت تهران قائل هستم و به خاطر بازی مقابل فولاد چند روز صبر کردم تا الان پاسخت را بدهم، پس فکر نکن خیلی بزرگ شدی که علیه بزرگ‌تر خودت حرف بزنی. ای کاش قدری قدرشناس‌تر بودی و قدر کسانی که به تو لطف کردند را می‌دانستی. گذشته‌ات را به یاد بیاور که بودی و از کجا به اینجا رسیدی. فصل گذشته در جلسه کمیته فنی باشگاه که نیم فصل برگزار شد خود من یکی از کسانی بودم که رأی دادم جنابعالی سرمربی شوی.

کاپیتان سابق پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان نیم فصل دوم کاملا از شما حمایت کرد تا این روزها در نفت نان نیم فصل حضور در پرسپولیس را بخوری، ولی هر جا می‌نشینی پشت سر ایشان صحبت می‌کنی و بد او را به ناحق می‌گویی. می‌خواهم کمی گذشته‌ات را به  خاطر بیاوری. در زمان بازیگری در پرسپولیس تب مالت داشتی. مدیرعامل وقت اخراجت کرد و به فولاد رفتی، وقتی من وساطت کردم تا زمان بگوویچ به پرسپولیس برگردی، این را که فراموش نکردی؟ زمان مربیگری بلازوویچ در تیم ملی در اردوی اتریش ایشان سر میز ناهار به خاطر موضوعی قصد اخراجت را داشت ولی باز من بودم که وساطت کردم تا همچنان در تیم ملی بمانی، این را که نمی‌توانی کتمان کنی. آقای گل‌محمدی گذشته‌ات را هرگز فراموش نکن. کمی معرفت داشته باش و دور خودت دوست جمع کن نه دشمن.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: مهدوی‌کیا را با آن وضع که همگان دیدند آزرده‌خاطر کردی، مردم قم را به بهانه قلب درد رها کردی تا پرسپولیسی شوی، همه این اتفاقات در اذهان عمومی باقی می‌ماند و هرگز از خاطرات پاک نمی‌شود. شما اگر در پرسپولیس نیستی تا این فصل هم مربی باشی خودت مقصر هستی که کفایت نداشتی چرا که اگر در فینال مقابل سپاهان برنده از زمین خارج می‌شدی هیچ مقامی نمی‌توانست شما را برکنار کند ولی از موقعیتی که داشتی خوب استفاده نکردی.

پیروانی در پایان تأکید کرد: وقتی به بازیکن اجازه می‌دهید صبح روز فینال در هتل به تو ناسزا بگوید و توهین کند بعد همان بازیکن در فینال بازی کند و نمی‌‌توان او را مدیریت کنی داستان همین می‌شود که م ی‌بینی. هر وقت خواست مصاحبه کنی خیلی مسائل را رعایت کن تا اینچنین پاسخت را ندهند، البته خیلی از حرف‌های دیگر باقی ماند که اگر بخواهی باز هم آنها را می‌گویم. ضمنا این را هم فراموش نکن که اگر تو امروز مربی تیم پرسپولیس نیستی مردم و هواداران تو را نخواستند که مقابل باشگاه تجمع کردند تا باشگاه و مدیرانش تصمیم به کنار گذاشتنت بگیرند و مطمئن باش من  که 13 فصل در پرسپولیس بازی کردم و سال‌ها کاپیتان آن بودم بیشتر از تو دلم برای پرسپولیس و هوادارانش می‌سوزد که 5 سال بیشتر در آن نبودی.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان درباره فعالیت‌ این روزهای خود نیز گفت: در حال حاضر به دنبال فراهم کردن سفر به آمریکا هستم تا 15 اسفند ماه از پایان نامه خودم در مقطع دکتری دفاع کنم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پیش از سال مدرک دکتری خودم را در رشته مدیریت کلان سازمانی دریافت خواهم کرد.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:30 ] [ حسين يارعلي ]

هاشم ساعدی خبر از منتفی شدن حضور سیدمحسن حسینی به عنوان بازیکن کمکی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا داد. 

وی  عنوان کرد: ایمان مبعلی در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن کمکی استقلال را در لیگ‌قهرمانان آسیا همراهی می‌کند ما نام این بازیکن را به AFC ارسال کردیم و تاییدیه نهایی آن را هم از AFC دریافت کردیم. لذا قانوناً این بازیکن به عنوان یار کمکی می‌تواند در بازی‌های آسیایی ما را همراهی کند.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه افزود: علاقه‌مند به این بودیم که از سیدمحسن حسینی به عنوان یار کمکی خود در آسیا استفاده کنیم در این ارتباط مسئولان گسترش‌فولاد با ما مساعدت داشتند و جواب مثبتی به درخواست استقلال دادند  و علیرغم این مساعدت و با وجود اینکه حسینی هم علاقه‌مند به همراهی استقلال در لیگ‌قهرمانان آسیا بود متاسفانه قوانین فیفا بازیکنی که در یک فصل برای دو تیم بازی کرده باشد را در تیم سوم نمی‌پذیرد. طبق قوانین فیفا بازیکنی که در یک فصل در دو تیم بوده نمی‌تواند در تیم سوم در هیچ‌یک از مسابقات رسمی در همان فصل به میدان برود.

لذا امکان به خدمت‌گرفتن این بازیکن علیرغم همه شایستگی‌هایی که داشته و می‌توانست در مسابقات آسیایی هم به ما کمک زیادی داشته باشد منتفی است و ما برای باشگاه گسترش‌فولاد تبریز که در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشت و حسینی که جزو بازیکنان ارزشمند فوتبال ایران است آرزوی موفقیت داریم./ش

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:27 ] [ حسين يارعلي ]
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که یک عکاس درگیری لفظی با مدیر رسانه‌ای پرسپولیس داشت.
 
به گزارش فارس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین که فقط 15 هوادار از آن دیدن می‌کردند پرسپولیسی‌ها ابتدا با دادن‌های پاس‌های کوتاه و بلند بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به حفظ توپ و پرسینگ پرداختند. در مرحله بعدی نیز با دادن پاس‌های کوتاه به سمت دروازه شوت‌زنی کردند.
 
*ابتدای تمرین علی دایی به مدت 10 دقیقه در مورد آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس با بازیکنان صحبت کرد.
 
*سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در کلینیک تمرینات خود را دنبال کرد و سپس نظاره‌گر شد.
 
*در حاشیه تمرین امروز مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درگیری با یک عکاس داشت این عکاس قصد داشت از کنار زمین از تمرین عکسبرداری کند که با ممانعت مدیر رسانه‌ای پرسپولیس مواجه شد. مدیر رسانه‌ای قرمزپوشان اعلام کرد که عکاسان باید از روی سکو یا پشت فنس‌ها عکس بگیرند اما این عکاس قصد داشت که از کنار زمین مانند عکاسان سایت باشگاه عکس بگیرد.پس از این درگیری لفظی این عکاس با فریاد بلند به دایی اعتراض کرد که چرا این تصمیم گرفته شده که بالاخره پس از چند دقیقه همه چیز ختم به خیر شد. عکاس و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با یکدیگر روبوسی کردند و عکاسان نیز کنار زمین رفتند.
 
*در حاشیه شوت‌زنی به سمت دروازه دایی به صادقیان اعتراض‌هایی داشت. او اعلام می کرد چرا یکی از شوت‌هایش داخل چارچوب نیست و به همین دلیل به وی اعتراض کرد.
 
*سه بازیکن امیدهای پرسپولیس نیز در تمرین امروز حضور داشتند.
 
*محمد دایی با 10 دقیقه تاخیر در تمرین امروز حضور داشت.
 
*مهرداد کفشگری که همراه با مسلمان و علیشاه اختصاصی تمرین کردند و دقایقی هم پا به توپ شدند امروز در نقش کشتی‌گیر هم ظاهر شد. کفشگری دقایقی با پزشک پرسپولیس در کنار زمین کشتی می‌گرفت که در نوع خود عجیب بود.
 
*دروازه‌بان‌ها ابتدا زیر نظر بهزاد غلامپور اختصاصی تمرین کردند و سپس در تمرینات گروهی شرکت کردند.
 
*پرسپولیسی‌ها در مرحله پایانی تمرین به سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه با نظارت دقیق دایی در نیمه زمین پرداختند.
 
در این بخش از تمرین یاران بنگر و  صادقیان مقابل تیم خلعتبری و عباس‌زاده به برتری رسیدند.
 
*نیمکت پرسپولیسی‌های نیز امروز پرُ از افراد لباس شخصی بود.
 
*مهرداد پولادی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز بسیار آماده و سرحال نشان داد و بارها مورد تشویق دایی قرار گرفت.
[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:25 ] [ حسين يارعلي ]

جلوگیری از حضور خلعتبری در ترکیب پرسپولیس در صورت عدم پرداخت ۲۵۰ هزار دلار عجمانی‌ها

درصورتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس تا انتهای ماه میلادی سال جاری ۲۵۰ هزار دلار عجمانی‌ها را پرداخت نکنند با سه تهدید شدید روبه‌رو خواهند شد.

 با پایان یافتن مهلت عجمانی‌ها به پرسپولیسی‌ها بابت پرداخت قسط سوم پرداخت حق ترانسفر خلعتبری به مبلغ 250 هزار دلار با رایزنی‌های انجام شده عجمانی‌ها تنها تا انتهای ماه میلادی جاری به پرسپولیسی‌ها وقت دادند تا تسویه‌حساب مالی خود را به این باشگاه انجام دهند. اما در صورتی که این تسویه‌حساب تا انتهای ماه جاری انجام نشود و مسائل پیگیری نگردد عجمانی‌ها از طریق سه حالت پرسپولیسی‌ها را دچار مشکل خواهند کرد. اول اینکه طبق قرارداد مندرجه باشگاه عجمان می‌تواند خلعتبری را از هرگونه بازی برای پرسپولیس جلوگیری کند. همچنین احتمال کسر امتیاز نیز از پرسپولیس با توجه به قرارداد امضا شده وجود دارد البته این در شرایطی است که اگر پرسپولیسی‌ها همه‌چیز را پشت گوش بیندازند ماهانه باید جریمه سنگینی نیز بابت پرداخت نکردن قسط سوم ترانسفر خلعتبری به عجمانی‌ها پرداخت کنند.

بر اساس گزارش فارس، این در شرایطی است که زمان پرداخت قسط سوم به عجمانی‌ها فرا رسیده، اما آنها تا انتهای ماه جاری میلادی به پرسپولیسی‌ها وقت داده‌اند که نسبت به تسویه‌حساب اقدام کنند در غیر این‌صورت کارهای قانونی خود را دنبال خواهند کرد

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:22 ] [ حسين يارعلي ]

 

 دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: لازم نیست بگویم که استقلال برای قهرمانی می‌جنگد و به 3 امتیاز بازی نیاز دارد اما ما فقط به موفقیت ملوان توجه می‌کنیم و موفقیت این تیم برای ما مهم است.


وی در مورد اینکه ملوان نتوانسته در این فصل استقلال و پرسپولیس را شکست دهد، گفت: چرا به این مسئله باید توجه کنیم. در ملوان کارهای مهم‌تری انجام شده است البته این به معنای آن نیست که ما نمی‌خواهیم فردا برای پیروزی و موفقیت تلاش کنیم اما منظورم آن است که مرور تاریخ هیچ فایده‌ای ندارد فقط بازی فردا مهم است. مهم نیست که 2 سال یا 5 سال پیش چه اتفاقی افتاده زیرا هر مسابقه شرایط خودش را دارد. ما در بازی فردا شانس پیروز شدن داریم و می‌خواهیم برنده شویم و انگیزه لازم را هم برای برنده شدن داریم.


سرمربی در مورد مصدومان تیمش گفت: سعید یوسف‌زاده و امیر حسین فشنگچی مشکل دارند و مطمئن نیستم که بتوانم از آنها در بازی با استقلال استفاده کنم.


در این لحظه سرمربی ملوان خطاب به یک خبرنگار گفت: از قیافه‌ات معلوم است که می‌خواهی در مورد شام از من سؤال کنی اما آ‌ن خبرنگار در مورد شام سؤالی نپرسید و فقط در مورد بازی با استقلال سؤال کرد که اسکوچیچ جواب داد: گفتم مرور تاریخ اهمیتی ندارد، من در آسیا استقلال را حذف کرده‌ام اما این مسئله چه اهمیتی می‌تواند برای بازی فردا داشته باشد؟ من امیدوارم که هواداران ملوان ما را حمایت کنند و بازیکنان ملوان شایستگی حمایت و کمک را دارند.


وی ادامه داد: در گذشته مدام از من در مورد روش 4- 4- 2 و حسن اشجاری و اتلتیک بیلبائو و حتی کروات من سؤال می‌کردید اما اکنون شرایط خوب است و دیگر این سؤالات مطرح نمی‌شود.


سرمربی ملوان در مورد اینکه در بازی با فولاد چرا این تیم عقب‌نشینی کرد، گفت: فولاد تیم خوبی است و باید بدانیم که همیشه دو تیم بازی می‌کنند و این فولاد بود که به ما فشار وارد می‌کرد و باعث شد که ما عقب برویم. گاهی اوقات بازیکنان برخلاف میل مربی به عقب می‌روند.


اسکوچیچ در مورد شایعه تمدید قراردادش گفت: شایعه همیشه در فوتبال است و فوتبال با شایعه عجین شده است البته به شرط آنکه نرمال باشد و به همدیگر احترام بگذاریم اما من برای تمدید قرارداد هیچ‌وقت به باشگاه نرفتم اما باشگاه از من سؤالاتی پرسیده است، اما تمرکز من بر روی کارم است و می‌خواهم کارم را خوب انجام بدهم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.


وی در مورد اینکه مردم دوست دارند او در ملوان بماند، گفت: این خیلی خوشحال کننده است که مردم چنین نظری دارند اما تمرکز من فقط بر روی بازی فردا است.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:16 ] [ حسين يارعلي ]

مازیار زارع در گفت‌و‌گو با شفقنا ورزشی: بازی سختی با استقلال داریم

 مازیار زارع هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به دیدار تیمش با استقلال تهران می‌گوید: ملوان در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است و به همین دلیل مصرانه دنبال این هستیم تا با شکست دادن استقلال، به همه نشان بدهیم که قوی سپید انزلی روزهای ناکامی را کلا پشت سرگذاشته است و در حال حاضر یکی از بهترین تیمهای ایران هستیم.

هافبک اسبق پرسپولیس که در ۲ سال اخیر به تیم زادگاهش برگشته است  در گفت و گو با خبرنگار شفقنا ورزشی همچنین اظهار داشت: ملوان رتبه هفتمی جدول را به خود اختصاص داده است و نه امیدی برای قهرمانی و نه تهدید جهت سقوط را احساس می‌کند. با این وجود سرتاسر انگیزه هستیم تا با پیروز شدن برابر یکی از مدعیان جدی قهرمانی نشان بدهیم که یکی از آماده ترینهای لیگ بر‌تر هستیم و اگر با بدشانسی مواجه نمی‌شدیم، می‌توانستیم حداقل در پایان لیگ سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تصاحب کنیم.

زارع ادامه داد: ملوان برای مردم شمال کشور اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل همیشه دنبال اینیم تا در رقابتهای مختلف موفق شویم تا بلکه از این طریق بتوانیم جواب پشتیبانی‌ها و حمایتهای طرفدارن خود را بدهیم. البته باید این را هم در نظر گرفت که ملوان به لحاظ مالی و درنتیجه بهره بردن از مهره‌های تاثیرگذار، نسبت به تیم‌های بالانشین محدودیت دارد و دقیقا به همین دلیل است که جایگاه هفتم را هم باید برای تیمی ما رتبه‌ای آبرومند تلقی کرد.

این بازیکن همچنین با اشاره به حساسیت بالای هفته‌های نهایی لیگ گفت: استقلال و پرسپولیس در سال یکبار به انزلی می‌آیند و به همین دلیل خیلی مهم است که تماشاگران همین فرصت محدود را با خوشی تجربه کنند و به همین دلیل لازم است که دو تیم فوتبالی زیبا و تهاجمی را به نمایش بگذارند. اما تماشاگران باید این را بدانند که ویژگی هفته‌های پایانی حساسیت بالا و دقت زیاد است و به همین دلیل امکان دارد که دو تیم نتوانند آنطور که باید فوتبالی تماشایی را به نمایش بگذارند، پس مردم باید بدانند که بازیکنان ۹۰ دقیقه‌ای دشوار و حساس را پیش رو دارند.

زارع همچنین با اشاره به شرایط استقلال افزود: شاگردان امیر قلعه نویی با وجود اینکه به طور دائم محروم و مصدوم داشتند و حتی در خیلی از دیدار‌ها به تعداد قانونی بازیکن نداشتند، به خوبی برابر رقبای خود ایستاده‌اند و دقیقا به همین دلیل است که شانس بیشتری نسبت به سایر مدعیان قهرمانی دارند. پس باید اینطور نتیجه گیری کنیم که ما اگر دنبال شکست آن‌ها و گرفتن انتقام دور رفت و جام حذفی هستیم، باید از دقیقه اول با هوشیاری بالایی بازی کنیم و بتوانیم با خنثی کردن برنامه‌های تاکتیکی حریف، چهره‌ای بر‌تر از خود به نمایش بگذاریم و در پایان ۹۰ دقیه سه امتیاز را از آن خود کنیم.

مازیار زارع در پایان سخنانش تاکید که ملوان بازی سختی با استقلال دارد.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:14 ] [ حسين يارعلي ]
مدافع تيم گسترش‌فولاد تبريز تاکيد کرد هنوز قراردادي با استقلالي‌ها امضا نکرده است.
 
سيدمحسن حسيني در خصوص حضورش در استقلال به عنوان بازيکن کمکي اظهار داشت: صحبت‌ها درباره استقلالي شدن من نيم ساعت بيشتر طول نکشيد و فقط به صورت تلفني با من صحبت‌هايي انجام شده است.
 
 وي با بيان اينکه گويا بين 2 باشگاه گسترش‌فولاد و استقلال توافقات اوليه صورت گرفته است، افزود: من از چيزي خبر ندارم و مانند يک بازيکن حرفه‌اي همه چيز را به باشگاهم سپرده‌ام. بايد صحبت‌ها بين 2 باشگاه انجام شود و اگر صحبتي باقي بماند بنده همراه مدير برنامه‌هايم با استقلالي‌ها صحبت خواهم کرد.
 
مدافع تيم گسترش‌فولاد تبريز درباره اينکه سايت باشگاه استقلال به صورت رسمي از اين انتقال خبر داده است، گفت: اگر روي سايت چنين چيزي آمده نشان از صحت و سقم قضيه دارد اما من نمي‌خواهم انتقالم به استقلال را تکذيب کنم و چون در کيش هستم مي‌گويم از چيزي خبر ندارم. در اين بين هنوز قراردادي امضا نشده و اگر قرار باشد قراردادي امضا شود مديربرنامه‌هاي من در تهران حضور دارد و با استقلالي‌ها صحبت خواهد کرد.
 
حسيني در پاسخ به اين سوال که براي استقلالي شدنش با قلعه‌نويي صحبت کرده است، اظهار داشت: با آقاي قلعه‌نويي هيچ صحبتي نداشتم اما از طرف ايشان با من تماس گرفتند و صحبت‌هايي انجام شد که هنوز نهايي نشده است. البته من از آقاي قلعه‌نويي شناخت دارم و هر حرفي که ايشان بزند من روي آن حرفي نخواهم زد.
 
وي ادامه داد: باعث افتخار من است که دوباره شاگرد آقاي قلعه‌نويي شوم و قرار است اين بار به تيمي بروم که خود او در اين تيم اسطوره شد و من هم از کار کردن با آقاي قلعه‌نويي لذت مي‌برم.
 
مدافع تيم گسترش‌فولاد تبريز درباره حضور در استقلال عنوان کرد: براي من رفتن به استقلال با توجه به اينکه چند سال در تيم پر طرفداري چون تراکتورسازي بودم چندان هم سخت نيست و فکر نمي‌کنم شرايط 2 تيم تفاوت خاصي داشته باشد اما به هر حال قدمت تيم استقلال بيشتر است و در آسيا و ايران رنکينگ بالاتري از تراکتورسازي دارد که از اين نظر به تيم سابقم مي‌چربد.
[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:11 ] [ حسين يارعلي ]

رویانیان برگردد بهتر نیست؟

خادم به عنوان نماینده وزارت ورزش شاهد رد و بدل شدن بدترین حرف های از سوی مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس بود. بازیکنان هم روز ادعای جدیدی را در مورد مطالبت شان بیان می کنند و این در حالی است که امروز حسابرس رسمی وزارت ورزش  عنوان کرده  پنجاه درصد قرارداد های امسال از سوی رویانیان پرداخت شده است. بازیکنانی که تا دیروز در مورد مشکل سند خودروشان تنها با سی ان ان مصاحبه نکرده بودند حالا پس از حل مشکل  خودروهایشان توسط رویانیان هیچ کدام حرفی را به زبان نمی آورند و این یعنی سختی کار در چنین فضایی.

کامنت هواداران پرسپولیس در سایت گل موید این واقعیت است که انها هم از این جنگ ها و جدل ها خسته شدند و می دانند در چنین شرایطی کسب موفقیت در 4 بازی پیش رو بیشتر به مثابه افسانه است تا واقعیت.

شما به عنوان طرفداران پرسپولیس بگوئید آیا در چنین وضعیتی ترجیح نمی دادید رویانیان مدیرعامل تیم تان باقی می ماند؟ چند درصد شما دوست دارید مجددا مردی بر مسند کار برگردد که دست کم هنر جمع کردن این همه حواشی را داشت.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:7 ] [ حسين يارعلي ]

تکلیف عادل شاید با خودش هم روشن نیست. او خوب می داند که هر بار تعیین بهترین گل ماه را به نظرسنجی می گذارد، گل های متوسط بازیکنان پرسپولیس و استقلال بالاتر از گل های ممتاز سایر تیم ها قرار می گیرند.

 

مجله تماشاگر:تکلیف عادل شاید با خودش هم روشن نیست. او خوب می داند که هر بار تعیین بهترین گل ماه را به نظرسنجی می گذارد، گل های متوسط بازیکنان پرسپولیس و استقلال بالاتر از گل های ممتاز سایر تیم ها قرار می گیرند. از آن سو اما مجری نود به تجربه فهمیده است که وقتی پای این دو تیم را از چنین نظرسنجی هایی قطع می کند، آمار پیامک های دریافتی اش با افت فاحش مواجه می شود. همین برزخ، گاه و بیگاه عادل را به مسلخ می کشاند. با اینحال او سعی می کندوسط کار را بگیرد؛ یعنی هم از سرخابی ها در مسابقه اش کاندیدا داشته باشد و هم با اصرار و التماس بخواهد بدون توجه به رنگ ها صرفا بهترین گل را انتخاب کنند. با این همه، بارها روشن شده حتی این فرمول هم جواب نمی دهد و چنین مسابقاتی خیلی زود تبدیل به رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال می شود. آخرین نمونه اش هم همین هفته گذشته؛ جایی که گل محمدرضا خلعتبری به ملوان با 35 درصد آرا اول شد تا مثلا گل استثنایی کاوه رضایی به ژاپن در بازی های آسیایی امیدها با 11 درصد چهارم شود!

رسانه ها و منتقدان امروز در حالی از مردم می خواهند در مورد نظرسنجی های تلویزیونی و اینترنتی منصفانه عمل کنند که تا همین چند سال پیش رویه ای کاملا معکوس در این مورد تشویق می شد. حدود دو سال پیش فرهاد مجیدی در یک نظرسنجی اینترنتی و در رقابتی تنگاتنگ با کریم باقری عنوان محبوبترین بازیکن جهان را به دست آورد؛ آنچه بدون بسیج عمومی و تشویق شونده هواداران فوتبال برای کلیک کردن، هرگز قابل دستیابی نبود.
 

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:6 ] [ حسين يارعلي ]

پروين: بچه‌هاخودشان‌باشند 12 امتيازدرجيب‌شان‌است

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اکنون به غير از بازي با صبا و 3 بازي آينده نبايد به هيچ چيز ديگري فکر کنيم، اگر بچه‌ها در آرامش خودشان باشند 12 امتياز در جيب‌شان است.

 علي پروين در خصوص برخي از نوشته‌ها در مورد حواشي‌ و مشکلات وي با کادر فني پرسپوليس گفت: موضوعي که صحت ندارد نبايد درباره آن زياد صحبت کرد. خواهش مي‌کنم به ما حاشيه و وصله نچسبانيد. الان اين باشگاه نياز به آرامش دارد ولي برخي‌ها خوششان مي‌آيد که يک سري مسائل مطرح کنند.

وي افزود: الان بايد بچه‌هاي ما خودشان باشند و اگر بدون هيچ استرس و با آرامش کامل باشند 12 امتياز 4 بازي آينده انشاء‌الله در جيبشان است و با خيال راحت مي‌توانند موفق شوند.

پروين تاکيد کرد: فقط به دنبال اين هستيم تا اگر خدا بخواهد يک طوري با تزريق يک پول از شرمندگي اين بچه‌ها دربياييم که اميدوارم اين اتفاق بيفتد اما باز هم دست همه بچه‌ها درد نکند که با معرفت و مرام در حال تمرين کردن است.

بر اساس گزارش فارس، پروين در پايان خاطر نشان کرد: انشاء‌الله همان طوري که بازيکنان و کادر فني مي‌خواهند هواداران در اين روزهاي بي‌پولي بچه‌ها را تنها نگذارند. خيلي دوست دارم که پشت بچه‌هاي ما قرص باشد آن هم با وجود هواداران فقط امکان‌پذير است. انشاء‌الله هواداران ثابت کنند که مثل هميشه عاشق تيم خود هستند و برد و باخت براي آنها مهم است اما بيشتر عاشق تيمشان هستند. اين موضوع را با حضور در ورزشگاه مي‌توانم ثابت کنم البته خدا را شکر تا الان هم اين موضوع انجام شده چون که بچه‌ها بازي‌ها را برده‌اند يا باخته‌اند باز هم ما به نظرم بيشترين تماشاگرها را در ورزشگاه داشتيم و اين نشان‌دهنده معرفت بالاي هواداران ما است.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:1 ] [ حسين يارعلي ]

بانك ورزش – در جريان اردوي استقلال در جزيره كيش و هنگام بازي دوستانه با تيم منتخب كيش، سيد مهدي رحمتي از ناحيه آرنج دچار مصدوميت شد. پس از اين اعلام شد كه مشكل خاصي نبوده و رحمتي دچار مصدوميتي نشده است.  امروز سيد مهدي رحمتي مجددا از ناحيه آرنج دچار درد شديدي شده اما با اين حال به نظر مي‌رسد به خاطر حساسيت زیاد بازي فردا، پزشکان استقلال رحمتي را به زور آمپول به زمین بفرستند.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:0 ] [ حسين يارعلي ]

در روز سوژه شدن ۹۰ سیدجلال به کلینیک رفت، دایی با تاخیر آمد
تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12:10 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد و بازیکنان پس از حضور در زمین حدود 10 دقیقه به صحبت علی دایی گوش دادند و پس از آن تمرین روال عادی خود را پیدا کرد.

* پیش از آغاز تمرین حدود 20 هواداری که مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند در خصوص مصاحبه‌ها و اتفاقات شب گذشته برنامه 90 صحبت می‌کردند.

* دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین به همراه بهزاد غلامپور در زمین حضور پیدا کردند و تمرینات اختصاصی را پشت سرگذاشتند.

* سیدجلال حسینی، مدافع پرسپولیس مانند روز گذشته به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفت و به فیزیوتراپی مشغول شد.

* محمد دایی، مربی سرخپوشان با تأخیر 40 دقیقه‌ای در تمرین حضور پیدا کرد.

* پس از اینکه در یکی، دو ماه گذشته عکاس یکی از روزنامه‌های ورزشی باعث ناراحتی دایی شده بود سرمربی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای امروز تصمیم گرفتند تا فقط عکاسان باشگاه اجازه عکاسی از تمرین را داشته باشند. این مسئله باعث شد تا یکی از عکاسان روزنامه‌های ورزشی برای عکس گرفتن دچار مشکل شود. البته حمید عباسی، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به عکاس مذکور اعلام کرد به دلیل اتفاقات گذشته نمی‌تواند عکاسی کند که این مسئله باعث ناراحتی او شد و درگیری لفظی بین این 2 به وجود آمد. هر چند این 2 نفر پس از چند دقیقه با هم روبوسی کردند و اختلافات را کنار گذاشتند. البته بعد از تمام این اتفاقات علی دایی سرمربی پرسپولیس اجازه حضور این عکاس را در ورزشگاه داد و او توانست بدون مشکل کارش را انجام دهد.

* شاگردان دایی پس از دویدن و گرم کردن 2 تیم تشکیل دادند و با لباس‌های متمایز طوسی و زرد رنگ با 4 دروازه کوچک به فوتبال تحت فشار مشغول شدند. در این قسمت سرمربی پرسپولیس به دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و به آنها تذکر فنی داد.

* دروازه بان‌های پرسپولیس چند دقیقه‌ای با یکدیگر مسابقه دادند و مشغول زدن توپ به تیر بالای دروازه بودند که در این مسابقه نیلسون توانست پیروز شود.

* هواداران حاضر در ورزشگاه در سکوت کامل تمرین سرخپوشان را زیرنظر گرفتند.

* طبق معمول روزهای گذشته مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محسن مسلمان تمرینات اختصاصی را در برنامه داشتند و به دویدن دور زمین مشغول بودند. البته عالیشاه زیرنظر کادر پزشکی و بدنسازی تمرینات ویژه بدنسازی را هم انجام داد.

* در آیتم دیگر تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس به زدن توپ به سمت دروازه و سانتر جناحین مشغول شدند.

* سیدجلال حسینی پس از حضور در کلینیک کنار زمین آمد و تمرین همبازی‌هایش را مشاهده کرد.

* پیش از آغاز تمرین شوت زنی توسط بازیکنان پرسپولیس، محمد نوری و رضا حقیقی با هم به دریبل زنی مشغول شدند که در این قسمت نوری چندین بار توانست هافبک دفاعی سرخپوشان را از پیش رو بردارد و این مسئله باعث خنده دیگران شد. هرچند حقیقی هم در یکی دو مورد توانست کاپیتان تیمش را دریبل بزند/تسنیم

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 17:55 ] [ حسين يارعلي ]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: آقای گل‌محمدی فراموش نکن من تو را سرمربی پرسپولیس کردم.

 افشین پیروانی با اشاره به شرایطی که این روزها در پرسپولیس حاکم است در گفت‌وگویی بی‌پرده با فارس ، مخصوصا در خصوص اظهارنظرهای یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه پیشکسوتان پرسپولیس او را در این تیم اذیت کردند، گفت: پرسپولیس با توجه به روزهای پایانی فصل شرایط بسیار حساسی را پیش رو دارد و باید در این مقطع حساس همه به دایی و شاگردانش کمک کنیم تا در پایان فصل به نتیجه دلخواه هواداران دست پیدا کنند.

وی درباره جلسه روز دوشنبه پیشکسوتان در باشگاه نیز گفت: شخص علی پروین که مدیریت باشگاه این روزها بر روی دوش ایشان است با بنده تماس گرفت که من هم در آن جلسه حضور داشته باشم ولی به دلیل مشکلات کاری فرصت حضور نداشتم و آرزو می‌کنم نتیجه خروجی این جلسه به نفع تیم باشد نه اینکه در روزهای حساس ناخواسته دایی و شاگردانش را به حاشیه ببرند.

وی درباره شایعه‌ای که به خاطر علی دایی در این جلسه شرکت نکرده، گفت: شما بنویسید من کار داشتم و نتوانستم در این جلسه شرکت کنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به اظهارات چند روز پیش گل‌محمدی که گفته بود پیش از فصل جدید افراد حاضر در کمیته فنی باشگاه دور هم جمع شدند تا او را زیر سؤال ببرند و جایی برای خود در کادر فنی پیدا کنند و در قامت مدیر فنی، سرمربی و مربی این فصل پرسپولیس را در اختیار داشته باشند، گفت: من اصلا نمی‌دانم این آقا چطور این حرف‌ها را بر زبان آورده است. گل‌محمدی باید بداند من افشین پیروانی به هیچ عنوان چنین تفکری نداشتم چون اگر می‌خواستم عضو کادر فنی پرسپولیس شوم پیش از آنکه گل‌محمدی به پرسپولیس بیاید خودم می‌آمدم چون رویانیان بارها از من خواست که به عنوان همکار کنار دست مانوئل ژوزه باشم اما این کار را نکردم تا جا برای گل‌محمدی باز شود. بهتر است هواداران بدانند من نیامدم تا او بیاید حالا چطور می‌گوید من قصد تخریب او را داشتم. اگر گل‌محمدی در لیگ سیزدهم سرمربی پرسپولیس شد من در لیگ هشتم سرمربی پرسپولیس بودم و در 12 بازی 8 برد و 2 تساوی کسب کردم.

وی افزود: آن هم در شرایطی که هیأت مدیره و مدیرعامل 3 ماه با من قهر بودند و هیچ حمایتی از تیمم نمی‌کردند و در بعضی مقاطع خرج هتل را من و باقری می‌دادیم در حالی که شما حمایت تمام قد سردار را پشت خود داشتید و نتوانستید توفیقی حاصل کنید.

پیروانی تاکید کرد: آقای گل‌محمدی همین حالا در تیمی مربیگری می‌کنی که پیش از فصل جاری قرار بود خود من سرمربی نفت تهران باشم و جزو گزینه‌های نهایی بودم. این را می‌توانید از مدیران تیم نفت هم بپرسید. من قصد داشتم پاسخ شما را قبل از بازی با فولاد بدهم اما به خاطر احترامی که برای مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره نفت تهران قائل هستم و به خاطر بازی مقابل فولاد چند روز صبر کردم تا الان پاسخت را بدهم، پس فکر نکن خیلی بزرگ شدی که علیه بزرگ‌تر خودت حرف بزنی. ای کاش قدری قدرشناس‌تر بودی و قدر کسانی که به تو لطف کردند را می‌دانستی. گذشته‌ات را به یاد بیاور که بودی و از کجا به اینجا رسیدی. فصل گذشته در جلسه کمیته فنی باشگاه که نیم فصل برگزار شد خود من یکی از کسانی بودم که رأی دادم جنابعالی سرمربی شوی.

کاپیتان سابق پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان نیم فصل دوم کاملا از شما حمایت کرد تا این روزها در نفت نان نیم فصل حضور در پرسپولیس را بخوری، ولی هر جا می‌نشینی پشت سر ایشان صحبت می‌کنی و بد او را به ناحق می‌گویی. می‌خواهم کمی گذشته‌ات را به  خاطر بیاوری. در زمان بازیگری در پرسپولیس تب مالت داشتی. مدیرعامل وقت اخراجت کرد و به فولاد رفتی، وقتی من وساطت کردم تا زمان بگوویچ به پرسپولیس برگردی، این را که فراموش نکردی؟ زمان مربیگری بلازوویچ در تیم ملی در اردوی اتریش ایشان سر میز ناهار به خاطر موضوعی قصد اخراجت را داشت ولی باز من بودم که وساطت کردم تا همچنان در تیم ملی بمانی، این را که نمی‌توانی کتمان کنی. آقای گل‌محمدی گذشته‌ات را هرگز فراموش نکن. کمی معرفت داشته باش و دور خودت دوست جمع کن نه دشمن.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: مهدوی‌کیا را با آن وضع که همگان دیدند آزرده‌خاطر کردی، مردم قم را به بهانه قلب درد رها کردی تا پرسپولیسی شوی، همه این اتفاقات در اذهان عمومی باقی می‌ماند و هرگز از خاطرات پاک نمی‌شود. شما اگر در پرسپولیس نیستی تا این فصل هم مربی باشی خودت مقصر هستی که کفایت نداشتی چرا که اگر در فینال مقابل سپاهان برنده از زمین خارج می‌شدی هیچ مقامی نمی‌توانست شما را برکنار کند ولی از موقعیتی که داشتی خوب استفاده نکردی.

پیروانی در پایان تأکید کرد: وقتی به بازیکن اجازه می‌دهید صبح روز فینال در هتل به تو ناسزا بگوید و توهین کند بعد همان بازیکن در فینال بازی کند و نمی‌‌توان او را مدیریت کنی داستان همین می‌شود که م ی‌بینی. هر وقت خواست مصاحبه کنی خیلی مسائل را رعایت کن تا اینچنین پاسخت را ندهند، البته خیلی از حرف‌های دیگر باقی ماند که اگر بخواهی باز هم آنها را می‌گویم. ضمنا این را هم فراموش نکن که اگر تو امروز مربی تیم پرسپولیس نیستی مردم و هواداران تو را نخواستند که مقابل باشگاه تجمع کردند تا باشگاه و مدیرانش تصمیم به کنار گذاشتنت بگیرند و مطمئن باش من  که 13 فصل در پرسپولیس بازی کردم و سال‌ها کاپیتان آن بودم بیشتر از تو دلم برای پرسپولیس و هوادارانش می‌سوزد که 5 سال بیشتر در آن نبودی.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان درباره فعالیت‌ این روزهای خود نیز گفت: در حال حاضر به دنبال فراهم کردن سفر به آمریکا هستم تا 15 اسفند ماه از پایان نامه خودم در مقطع دکتری دفاع کنم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پیش از سال مدرک دکتری خودم را در رشته مدیریت کلان سازمانی دریافت خواهم کرد

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 17:51 ] [ حسين يارعلي ]

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان باشگاه ذوب آهن به خاطر پیگیری های درخواست باشگاه تهرانی تشکر کرد.

 باشگاه استقلال قصد داشت بجز ایمان مبعلی یک بازیکن دیگر را به عنوان بازیکن کمکی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرد. به همین خاطر مذاکراتی را با باشگاه ذوب آهن انجام داد تا زمینه حضور قاسم حدادی فر هافبک میانی و تاثیرگذار این تیم را به خدت بگیرد اما شرایط را برای این حضور فراهم نشد.

امیر قلعه نویی در تمرین امروز سه شنبه آبی پوشان در گفتگویی از مسئولان باشگاه ذوب آهن به ویژه سعید آذری مدیرعامل این باشگاه که پیگیر درخواست باشگاه استقلال بودند و تا لحظه آخر این موضوع را دنبال کردند، تشکر کرد.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 17:49 ] [ حسين يارعلي ]

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران محمود گودرزی درباره وضع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: این دو باشگاه سرمایه مردم هستند و قطعا اهمیت زیادی برای شخص بنده و وزارتخانه دارند، به همین دلیل از مدتها قبل کارگروه واگذاری این دو باشگاه را تشکیل داده ایم و در حال حاضر نیز آقای خادم پیگیر سامان دادن به این دو باشگاه است و هواداران این دو تیم به هیچ عنوان نگران سرنوشت تیم های محبوب خود نباشند.
وی گفت: فوتبال هنر، صنعت و در بعد دیگر دارای توان زیادی حتی در مناسبات بین اللملی و دیپلماسی عمومی است.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما با این رشته مشکل دارید و از فوتبال خوشتان نمی آید، گفت: این حرف درست نیست و گویندگان و اشاعه دهندگان آن اشتباه برداشت کرده اند.
گودرزی افزود: دیدگاه ما درباره فوتبال ، پدیده ای فراتر از ورزش است و به نظرم جام جهانی فوتبال بزرگترین دستاورد ورزشی بشر بعد از بازیهای المپیک محسوب می شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه البته مسئولیتم به عنوان وزیر ورزش و جوانان نگاه عادلانه و رسیدگی به همه رشته های ورزش است، تصریح کرد: برای همین نباید و نمی توانم همه توجه ام به فوتبال باشد چرا که در اینصورت نتوانسته ام عدالت را در بین همه رشته ها و قهرمانان برقرار کنم.
گودرزی در باره حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی گفت: تیم ملی برای دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان بسیار مهم است و در ملاقات اخیر با رییس جمهور نکات مختلفی را برای حمایت ویژه از تیم ملی فوتبال مطرح کردم که با نظر مساعد آقای دکتر روحانی همراه بود.
وی افزود : ستاد ملی حمایت از تیم ملی برای جام جهانی از حدود یک ماه قبل با دستور بنده و حضور چند وزارتخانه دیگر به سرپرستی آقای سجادی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و جلسات آن مرتب و با برنامه برگزار می شود.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 17:45 ] [ حسين يارعلي ]

خبرگزاری فارس: گل‌محمدی: عملکرد من و پیروانی مشخص است/ نمی‌دانم ریشه عُقده او از کجاست!

 در خصوص صحبت‌های افشین پیروانی، گفت: من در بحرانی‌ترین تاریخ پرسپولیس این تیم را در اختیار گرفتم. تیمی که از نظر جسمی، روحی و روانی مشکل داشت اما شرایط خوبی برای این تیم حاکم کردم و در 16 بازی فقط یک باخت به راه‌آهن آوردم و یک باخت هم به سپاهان در فینال جام حذفی که آن هم به دلیل اشتباهات فردی بود و عملکرد من مشخص است. وی ادامه داد: هم عملکرد من و هم عملکرد آقایان مشخص است و من راجع به عملکرد پیروانی حرفی نمی‌زنم و دوست هم ندارم جواب‌ بدهم اما مردم بهترین قاضی هستند و عملکرد من و او را می‌بینند و من هم قضاوت را به مردم می‌سپارم. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: وقتی مصاحبه ایشان را خواندم فهمیدم دل پری دارد و من نمی‌دانم ریشه این دل پر و عُقده از کجاست؟ اگر درباره مصاحبه من بود که من اسمی از ایشان نیاوردم اما نمی‌دانم چرا او به خودش گرفته است. گل‌محمدی افزود: عملکرد من مشخص است و صحبت‌های آقایان برایم جای سؤال دارد. من همه تلاشم را کردم و در بدترین شرایط پرسپولیس را تحویل گرفتم اما حالا ببینید آنها چگونه حرف می‌زنند من دلیل ناراحتی‌شان را نمی‌دانم و همه چیز را به مردم که بهترین قاضی هستند واگذار می‌کنم.

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 17:43 ] [ حسين يارعلي ]

خبرگزاری فارس: اسکوچیچ: من قبلا استقلال را در آسیا حذف کرده‌ام

وی در مورد اینکه ملوان نتوانسته در این فصل استقلال و پرسپولیس را شکست دهد، گفت: چرا به این مسئله باید توجه کنیم. در ملوان کارهای مهم‌تری انجام شده است البته این به معنای آن نیست که ما نمی‌خواهیم فردا برای پیروزی و موفقیت تلاش کنیم اما منظورم آن است که مرور تاریخ هیچ فایده‌ای ندارد فقط بازی فردا مهم است. مهم نیست که 2 سال یا 5 سال پیش چه اتفاقی افتاده زیرا هر مسابقه شرایط خودش را دارد. ما در بازی فردا شانس پیروز شدن داریم و می‌خواهیم برنده شویم و انگیزه لازم را هم برای برنده شدن داریم.

سرمربی در مورد مصدومان تیمش گفت: سعید یوسف‌زاده و امیر حسین فشنگچی مشکل دارند و مطمئن نیستم که بتوانم از آنها در بازی با استقلال استفاده کنم.

 در این لحظه سرمربی ملوان خطاب به یک خبرنگار گفت: از قیافه‌ات معلوم است  که می‌خواهی در مورد شام از من سؤال کنی اما آ‌ن خبرنگار در مورد شام سؤالی نپرسید و فقط در مورد بازی با استقلال سؤال کرد که اسکوچیچ جواب داد: گفتم مرور تاریخ اهمیتی ندارد، من در آسیا استقلال را حذف کرده‌ام اما این مسئله چه اهمیتی می‌تواند برای بازی فردا داشته باشد؟ من امیدوارم که هواداران ملوان ما را حمایت کنند و بازیکنان ملوان شایستگی حمایت و کمک را دارند.

وی ادامه داد: در گذشته مدام از من در مورد روش 4- 4- 2 و حسن اشجاری و اتلتیک بیلبائو و حتی کروات من سؤال می‌کردید اما اکنون شرایط خوب است و دیگر این سؤالات مطرح نمی‌شود.

سرمربی ملوان در مورد اینکه در بازی با فولاد چرا این تیم عقب‌نشینی کرد، گفت: فولاد تیم خوبی است و باید بدانیم که همیشه دو تیم بازی می‌کنند و این فولاد بود که به ما فشار وارد می‌کرد و باعث شد که ما عقب برویم. گاهی اوقات بازیکنان برخلاف میل مربی به عقب می‌روند.

اسکوچیچ در مورد شایعه تمدید قراردادش گفت: شایعه همیشه در فوتبال است و فوتبال با شایعه عجین شده است البته به شرط آنکه نرمال باشد و به همدیگر احترام بگذاریم اما من برای تمدید قرارداد هیچ‌وقت به باشگاه نرفتم اما باشگاه از من سؤالاتی پرسیده است، اما تمرکز من بر روی کارم است و می‌خواهم کارم را خوب انجام بدهم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه مردم دوست دارند او در ملوان بماند، گفت: این خیلی خوشحال کننده است که مردم چنین نظری دارند اما تمرکز من فقط بر روی بازی فردا است.

 

[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 17:42 ] [ حسين يارعلي ]

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 19:2 ] [ حسين يارعلي ]

سرمربی پرسپولیس می‌گوید برای این تیم برنامه سه ساله دارد. او جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان لیگ را "شایعه" خواند.

به گزارش ایسنا، علي دايي، پس از تمرین دوشنبه (28 بهمن) تیم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران درباره جلسه شب گذشته‌ای که برای بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده بود، اظهار کرد: جلسه خوبی بود و درباره شرایط فعلی پرسپولیس و حل مشکلاتش در زمان حال و همین‌طور درباره بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس و نحوه ورودش به بورس صحبت شد.

وی افزود: جا دارد از امیر رضا خادم تشکر کنم که پس از آن که این مسئولیت به او واگذار شد، با جدیت موضوع را پیگیری می‌کند و چندین مرتبه هم با خود من جلسه داشته و صحبت کرده‌ایم. او می‌خواهد به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند تا مشکلات‌شان رفع شود و دیگر دغدغه‌هایی از این دست نداشته باشند. مسلما با مشخص شدن مالک یا مالکان پرسپولیس شرایط باشگاه و تیم ما به ثبات می‌رسد. در این جلسه هم حسین هدایتی و هم معاونان وزیر نظراتی داشتند که ارائه کردند.

دایی در پاسخ به این سوال که راه حل مشکلات پرسپولیس چیست؟ گفت: آنها تلاش می‌کنند مشکلات کنونی را هم حل کنند. با توجه به این که گفته شده باید تا آخر سال سهام این باشگاه واگذار شود و همین طور با صحبت‌هایی که در این جلسه انجام شد عزمی را دیدم که می‌خواهد مشکلات پرسپولیس را حل کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شایعه شده شما در آخر فصل از پرسپولیس جدا می‌شوید و آیا این شایعه صحت دارد؟ اظهار کرد: متاسفانه همیشه عده‌ای چنین چیزهایی را مطرح می‌کنند. من برای حضوری یک ساله هیچ وقت به پرسپولیس نمی‌آمدم. قرارداد من با این باشگاه سه ساله است و برای پرسپولیس برنامه‌ای سه ساله دارم. نتیجه‌ کار من بعد از سه سال مشخص می‌شود. خدا را شکر از برنامه سال اول عقب نیستیم و اگر بچه‌ها تلاش کنند می‌توانیم جلو هم بیفتیم. من روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به هواداران و مردم ادا کرده باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای برای خودشان چنین حرف‌ها و شایعاتی را مطرح می‌کنند. پیش از پایان قرارداد سه ساله‌ام تنها در صورتی از پرسپولیس می‌روم که مالکیت این باشگاه مشخص شده باشد و مدیران و مالکان آن من را نخواهند. متاسفانه خیلی‌ها  خیلی زود رنگ عوض می‌کنند و به خاطر منافعی مشترکی که احساس می‌کنند می‌توانند داشته باشند، دست به چنین اقدام‌هایی می‌زنند، اما مطمئن باشند که علی دایی تا روزی که هست ادامه می‌دهد تا شرمنده مردم نباشد.

علی دایی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه تصمیمش برای خرید سهام پرسپولیس صحت دارد یا نه؟ اظهار کرد: به دنبال این مسائل نیستم که بخواهم وارد چنین بحث‌هایی شوم و سهامی بگیرم. اما افراد بسیاری هستند که عاشق پرسپولیس هستند و دوست دارند کمک کنند، حتی اگر کسی از دوستانم نیز بخواهد وارد این کار شود چگونگی واگذاری سهام برایش مهم است. اما قویا اعلام می‌کنم که به دنبال خرید سهام پرسپولیس نیستم. در گذشته افراد زیادی پیشنهاد این کار را به من دادند، اما انجامش نمی‌دهم.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره تساوی دیروز تیم‌های فولاد و نفت که به نفع تیمش است، گفت: این نتیجه‌ ما را خیلی امیدوار کرد. بازی‌های آخر فصل دستخوش حوادث زیادی می‌شود و هفته‌های آخر با توجه به بازی رودرروی تیم‌های بالای جدولی دست خودمان است. خدا هم به ما لطف کرد و نتیجه‌ای که می‌خواستیم رقم خورد. ان‌شاءالله خودمان هم با تمام قدرت ادامه می‌دهیم و بازی با صبا که مهم‌ترین بازی فصلمان است را می‌بریم.

علی دایی در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت پیشنهاد تیم‌هایی که در ليگ ها ي قهرماني اسياحضور دارند، برای جذب برخی از بازیکنان به صورت قرضی موافقت خواهد کرد یا نه؟ افزود: باید بگویم پیشنهادی نشده که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم. هر وقت پیشنهاد شد اظهار نظر خواهم کرد.

 
[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:56 ] [ حسين يارعلي ]

فریدون زندی در سال‌های گذشته و پس از مصدومیت مجتبی جباری برای استقلال بازی‌های خوبی انجام داد و توانست جای خالی 8 محبوب را پر کند.

 

 فریدون زندی در سال‌های گذشته و پس از مصدومیت مجتبی جباری برای استقلال بازی‌های خوبی انجام داد و توانست جای خالی 8 محبوب را پر کند. حالا خبر رسیده قلعه‌نویی در نظر دارد بار دیگر این بازیکن را به استقلال برگرداند. البته زندی تا 6 ماه دیگر مصدوم است و نمی تواند برای هیچ تیمی به میدان برود اما قلعه‌نویی نشان داده در این مورد مربی سخت‌گیری نیست و رفتار انسان‌دوستانه (!) را بیشتر از نیاز تیم ترجیح می‌دهد.همین امسال هم آمدن نیکبخت واحدی به خاطر نیازهای استقلال نبود و بیشتر به رفاقت قلعه‌نویی با این بازیکن و احیای او برمی‌گشت. حالا هم که زندی بدون تیم مانده، قلعه‌نویی می‌خواهد اگر در استقلال ماندگار شد، او را آبی‌پوش کند تا بازی‌های خوب او در غیاب مجتبی جباری را جبران کند. باید صبر کرد و دید قلعه‌نویی خودش در استقلال ماندگار می‌شود یا خیر. که اگر بشود زندی بازیکنی است که احتمالا جانشین جمشیدیان مصدوم خواهد شد. جمشیدیان هم که امسال کلا مصدوم بود، جانشین جباری اکثرا مصدوم شده بود!

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:54 ] [ حسين يارعلي ]
نشست امروز دوشنبه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حاشیه هایی از جمله درگیری لفظی بین محمد مایلی کهن و جواد الله وردی بازیکنان اسبق این تیم همراه بود.
 
به گزارش ایرنا،محمد مایلی کهن در این نشست بخشی از سخنان خود را به علی دایی اختصاص داد که این امر موجب ناراحتی جواد الله وردی شد.
 
در این زمان صدای اعتراض الله وردی در راه پله های باشگاه به گوش می رسید و این امر سبب شد تا بازیکن اسبق پرسپولیس به همراه ابراهیم آشتیانی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند.
 
علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه ) با دعوت از پیشکسوتان این باشگاه روز شلوغی را برای این باشگاه رقم زده است تا شاید بتواند از این رهگذر و با اتکا به حمایت این افراد نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان را برای دریافت امتیاز این باشگاه جلب کند.
 
در این نشست چهره های نامداری چون احمدرضا عابدزاده، مجتبی محرمی، ضیا عربشاهی، داوود فنایی، علیرضا امامی فر، وحید قلیچ، ابراهیم آشتیانی، حمید استیلی، پایان رفعت ، فریدون معینی، مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسفی، علی انصاریان، طاووسی، رضا جباری، بهروز سلطانی، حمید جاسمیان، حسین عبدی، جواد الله وردی و تعدادی دیگری از پیشکسوتان حضور دارند و به نظر می رسد پروین هدفش از این گردهمایی استفاده از حمایت این افراد برای کسب امتیاز باشگاه پرسپولیس برای مدت چهار سال باشد.
[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:50 ] [ حسين يارعلي ]

 در جریان تمرین امروز محمود شافعی هافبک دهه 70 پرسپولیس که چند سالی در این تیم توپ می‌زد به محل تمرین آمد. او برای دقایقی با منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی به صحبت پرداخت.

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:46 ] [ حسين يارعلي ]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من باز هم اعلام می‌کنم ما در کنار وزیر و وزارت هستیم و از آقای خادم هم قویا با توجه به سیاست‌‌هایش حمایت می‌کنیم.
 علی پروین در خصوص حرف و حدیث‌های زیاد درباره جلسه امروز، گفت: آقایان محترم باید این را خدمت همه شما عرض کنم که ما روبه‌روی وزیر ورزش و جوانان و وزارت ورزش نیستیم بلکه کنار آنها قرار داریم و با آنها هماهنگیم. بالاخره آقای وزیر به من اطمینان کرده و من هم هیچوقت جلسه و کاری علیه وزارتی که دلش برای پرسپولیس می‌سوزد و از طریق آقای خادم پیگیر امورات است قرار نمی‌گیرم، پس ما در کنار وزیر ورزش و وزارت هستیم نه در مقابل آنها.

وی افزود: ما امروز فقط بچه‌ها را جمع کردیم تا دور هم باشیم. قرار بود پنجشنبه هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم اما نشد امروز همه را دور هم جمع کردیم و ناهار خوردیم و یکسری حر‌ف‌ها با همدیگر زدیم. حتی این موضوع را اعلام کردیم اگر خواستم پرسپولیس را مدتی به کسی بدهم که اداره کند ما هستیم.

پروین ادامه داد: من نه اهل طومار نوشتنم و نه نامه نوشتن و این موضوعات را قبول دارم. ما فقط الان دغدغه‌مان مانند آقای دایی دغدغه مالی است همین و بس.

پروین با اشاره به برخی از نوشته‌ها که گفته‌اند امروز این نشست برای رودررویی با دایی برگزار شده، گفت: خیال همه راحت! با قدرت از آقای دایی حمایت می‌کنیم و ایشان کار خود را دنبال می‌کنند. الان تمام دردسر ما مسائل مالی است. به بالا و پایین می‌زنیم تا این بچه‌ها را یک طوری از خجالت‌شان دربیاییم تا در این چهار بازی با خیال راحت کار خود را دنبال کنند. این دغدغه ماست. جلسه هم که گذاشتیم برای کمک بود نه اینکه خدای نکرده بخواهیم روبه‌روی آقای دایی قرار بگیریم. اینها همه‌اش مسائلی است که خودشان می‌دوزند و خودشان می‌بافند. مخصوصا در برابر وزارت ورزش که من باز هم اعلام می‌کنم ما در کنار وزیر و وزارت هستیم و از آقای خادم هم قویا با توجه به سیاست‌‌هایش حمایت می‌کنیم.
[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:40 ] [ حسين يارعلي ]

مهرداد اولادی در گفت‌و‌گو با شفقنا ورزشی:قهرمانی را به طرفداران آبی هدیه می‌کنیم/هیچ تیمی تهدید جدی برای ما نیستا

 

استقلالی شد تا بلکه کمک حال امیر قلعه نویی در راستای کاهش مشکل گلزنی باشد. اما این بازیکن نتوانست، انتظارات را برآورده کند و آبی‌ها با وجود اینکه جدی‌ترین مدعی عنوان قهرمانی هستند، همچنان در گل زدن «مشکل دارند.

اولادی البته امیدوار است تا در ادامه، بتواند مهره‌ای موثر برای استقلال باشد و در گفت‌و‌گو با خبرنگار شفقنا ورزشی از انگیزه بالایش برای رویارویی با ملوان در هفته بیست و هفتم می‌گوید.

مصاحبه شفقنا ورزشی با مهرداد اولادی در خصوص عملکرد این بازیکن و همچنین شرایط جدول رده بندی در را در ادامه مشاهده می نمایید:

شفقناورزشی- مهرداد اولادی از نمایشش با پیراهن آبی راضی است؟

ببینید! در موفقیت یا ناکامی هر فوتبالیستی باید دید که چه شرایطی وجود داشت و چه مسایلی دخیل بود. من از روزی که به عضویت استقلال در آمدم، طبق تایید مربیان همه انرژی خود را صرف این کردم تا بلکه با آمادگی بالایی در ترکیب تیم باشم. با اینکه به لحاظ آمار نتوانستم، رضایت کسی را جلب کنم وجدانم راحت است، چون از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ام.

شفقناورزشی- حتما می‌خواهید فول گلزنی بدهید.

در فوتبال وعده و وعید دادن کار اشتباهی است و به همین دلیل تصمیم ندارم تا قول گلزنی یا پیروزی بدهم. اما به همه استقلالی‌هایی این قول را می‌دهم که حتی لحظه‌ای غفلت نکنم و با تمام توان خود در بازی‌ها حاضر می‌شوم تا انشاءالله بتوانیم در پایان فصل به عنوان ارزشمند قهرمانی برسیم.

شفقناورزشی- بازی با ملوان را چطور می‌بینید، می‌برید یا می‌بازید؟

قبل از جواب دادن به این سئوال لازم می‌بینم، بگویم که بازی در ورزشگاه انزلی همیشه و برای هر تیمی دشوار است و به همین دلیل استقلال در روزی سخت به دیدار ملوانی خواهد رفت که این روز‌ها در اوج آمادگی است. درباره نتیجه احتمالی هم باید بگویم که استقلال بیشتر از ملوان به سه امتیاز بازی احتیاج دارد و به همین دلیل از‌‌‌ همان دقیقه اول تلاش می‌کنیم تا با شکست دادن رقیب، شانس قهرمانیمان را بیش از پیش کنیم.

شفقناورزشی- البته استقلال در شرایطی برای قهرمان شدن، جدالی نفس گیر با تیم‌های دیگر دارد که در این راه مشکلات و کمبودهای زیادی دارد.

همه می‌دانند که تیم ما حتی در برخی از بازی‌ها، در شرایطی توانست رقیبانش را شکست بدهد که حتی به تعداد کافی بازیکن ذخیره هم نداشت. اما با تلاش و تعصب بازیکنان و همچنین درایت کادر فنی و مخصوصا امیر قلعه نویی تا اینجای لیگ در نتیجه گیری درخشیدیم و شانس اول قهرمانی به شمار می‌رویم.

شفقناورزشی- اما ۴ رقیب بسیار دشوار و مقتدر در ۴ هفته پایانی بازی دارید.

همینکه دیدارهای باقی مانده ما با تیم‌هایی هستند که پسوند مدعی را یدک می‌کشد، نشانگر این مساله است که سرنوشت استقلال در دست استقلالی‌ها است و اگر بتوانیم هر ۴ حریف را شکست بدهیم، قهرمانی لیگ بر‌تر را به طرفداران آبی هدیه می‌کنیم.

شفقناورزشی- کدام تیم را رقیب اصلی استقلال در راه قهرمانی می‌دانید؟

نفت، فولاد، سپاهان و حتی پرسپولیس روی کاغذ شانس دارند، اما هیچکدام از آن تیم‌ها نمی‌توانند تهدیدی جدی برای قهرمانی ما باشند.

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:38 ] [ حسين يارعلي ]

آذری: خودمان به حدادی‌فر نیاز داریم / اجازه‌ی جدایی به هیچکس نمی دهیم

 

 سعيد آذري، مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای جذب قاسم حدادی‌فر گفت: هيچ نامه‌اي از باشگاه استقلال براي جذب قاسم حدادي‌فر دريافت نکرده‌ايم.

با توجه به شرايط پيش آمده در بازي ذوب‌آهن مقابل فجرسپاسي شيراز و وضعيت حساس پيش روي ذوب‌آهن نه با رفتن اين بازيکن به تيم استقلال موافقت کرده و نه با جدايي بازيکن ديگري از تيم خود موافقت خواهيم کرد.

به نقل از تسنیم، مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پایان گفت: در اين شرايط پاسخ ما به باشگاه استقلال منفي است، چرا که تيم خودمان شرايط بسيار حساسي خواهد داشت

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:34 ] [ حسين يارعلي ]
تصویر مربوط به علی پروین و دخترش لیدا پروین در بهمن ماه ۱۳۵۴ در بیمارستان هشترودیان در فیشرآباد(خیابان سپهبد قرنی کنونی)است؛ بیمارستانی که در فراغ مالک پرسپولیسی اش حالا سالهاست بدون استفاده و متروکه شده است.

 
[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:31 ] [ حسين يارعلي ]

قرارداد ایمان مبعلی با استقلال در هیات‌فوتبال تهران ثبت شد تا این بازیکن برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشد.

گفتنی است این قرارداد دقایقی قبل ثبت شد و برای 6 بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اعتبار دارد.

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:30 ] [ حسين يارعلي ]

علی پروین و پیشکسوتان

در ابتدای جلسه علی پروین گفت که هدف از تشکیل این جلسه این نیست که پیشکسوتان مقابل وزارت ورزش‌وجوانان قرار بگیرند بلکه مسئله این است که اگر قرار به واگذاری سهام پرسپولیس است پیشکسوتان در اولویت باشند. او گفت که برخی از شما مربی من، برخی شاگرد و برخی هم همبازیم بوده‌اید و باید کمک کنید تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود. شما باید از تیم حمایت کنید.

حمید جاسمیان هم در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که پرسپولیس شرایط سختی دارد و باید کاری برای این تیم انجام شود. همایون بهزادی هم اعلام کرد که اصلی‌ترین عامل انحلال شاهین اختلاف هوادارانش با یکدیگر بوده است. پرسپولیس برای هوادران و تیمی مردمی است و باید به آن توجه شود.

آغاز درگیری...

محمد مایلی‌کهن زمانی وارد جلسه شد که صحبت‌های ابتدایی پروین انجام شده بود و او در آن زمان حضور نداشت. مایلی‌کهن در سخنانش گفت: ممکن است من مشکلاتی با پروین داشته باشم اما در حال حاضر باید از پرسپولیس حمایت کنیم. در ادامه مایلی‌کهن اعلام کرد که کادرفنی پرسپولیس به خاطر اتفاقات اخیر باید 30 درصد جریمه شوند. او گفت: برحی افراد تا امروز یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان گرفته‌اند و باید جریمه شوند.

این صحبت‌های مایلی‌کهن با عکس‌العمل بهروز سلطانی روبرو شد. سلطانی به مایلی‌کهن تذکر داد که بیش از اندازه صحبت کرده است. پس از سلطانی جواد الله‌وردی هم به مایلی‌کهن به خاطر حرف‌هایی که بود انتقاد کرد و گفت که نباید اختلافات شخصی وارد این جلسات شود. الله‌وردی بعد از این با حالت قهر جلسه را ترک کرد و بعد از آن هم آشتیانی در ارتباط با همین موضوع تصمیم به ترک جلسه گرفت.

بعد از این قضایا علی پروین وارد بحث می‌شود و دلیل صحبت‌های مایلی‌کهن را غیبتش در ابتدای جلسه عنوان می‌کند. حسین عبدی هم در جلسه می‌گوید که اختلافات بین خانواده پرسپولیس زیاد است.

تنظیم صورت جلسه

بعد از این اتفاقات بهروز سلطانی صورت جلسه‌ای را تنظیم کرد که در آن به وزارت ورزش‌وجوانان اعلام شد که اگر قرار است سهام پرسپولیس واگذار شود پیشکسوتان این باشگاه در اولویت باشند.

در جلسه امروز پیشکسوتانی مانند کلانی، زادمهر و پیروانی غایب بودند که گفته می‌شود دلیل غیبت پیروانی به خاطر حمایت‌هایش از علی دایی بوده و خودش دوست نداشته در این جلسه حاضر باشد.

همچنین گفته می‌شود پس از جلسه امروز محمد مایلی‌کهن و علی پروین دقایقی به صورت خصوصی با هم صحبت کردند.

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:27 ] [ حسين يارعلي ]

کلاه کج 

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: خوب شد که در مقابل داماش خیلی زود گل‌خورده را جبران کردیم، چون اگر هر چه بیشتر از زمان بازی می‌گذشت جبران گل برای‌مان دشوارتر می‌شد. ما جدا از گلی که به ثمر رساندیم تا دقیقه 3+90 چند فرصت دیگر هم برای گلزنی داشتیم که هدر رفت.

بازیکن باتجربه استقلال خوزستان با گلایه از وقت تلف کردن دروازه‌بان داماش گفت: متاسفانه دروازه‌بان داماش خیلی وقت تلف می‌کرد و در این مورد هم هرچه به داور اعتراض می‌کردیم بی‌نتیجه بود. من فکر می‌کنم دروازه‌بان داماش با الگوبرداری از کارهای سرمربی‌شان در زمان بازیگری شیرجه می‌زد و با گرفتن کمرش یا وانمود کردن به آسیب‌دیدگی‌های مختلف دائماً وقت بازی را می‌گرفت، کاری که در دنیای فعلی فوتبال مرسوم نیست.

کلاه‌کج در مورد غیبت ایمان مبعلی و نقش آن در بازی مقابل داماش تاکید کرد: ایمان بازیکن بسیار خوبی برای استقلال خوزستان بود اما غیبت این بازیکن در بازی ما با داماش به چشم نیامد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز رضایت از حمایت هواداران تیمش گفت: مقابل داماش برای اولین بار بود که هواداران تیم‌مان تا دقیقه 3+90 که بازی در جریان بود ما را حمایت کردند و به خاطر روحیه‌ای که به ما دادند از تمامی آنها تشکر می‌کنم.

وی همچنین با اطمینان از بقای تیمش در لیگ برتر یاد کرد و اظهار داشت: فعلاً 29 امتیازی هستیم اما من  فکر می‌کنم اگر تیم ما از 3 بازی که در لیگ برتر پیش رو دارد فقط یک امتیاز دیگر بگیرد با 30 امتیاز در لیگ برتر باقی مانده و خطر سقوط دیگر تیم ما را تهدید نخواهد کرد. با این وجود همین الان هم از بقای تیم‌مان در لیگ برتر اطمینان داشته و معتقدم می‌توانیم با کسب تمامی امتیازات دیدارهای آینده به هدف اصلی‌مان که همان کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ برتر است، دست یابیم.

کلاه‌کج در پاسخ به این سوال که آیا قادر است جای خالی مبعلی را در ترکیب تیم خوزستانی پر کند؟، گفت: از اول فصل به دلیل آسیب‌دیدگی و پس از آن فوت پدرم به لحاظ روحی دچار مشکل شده بودم اما هرچه گذشت با کمک مسولان، کادر فنی و سایر بازیکنان شرایطم خوب شد به نحوی که امیدوارم بهترین کارایی را برای تیمم مانند مبعلی داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان از انگیزه‌هایش برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر گفت و خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین اشتباهم جدایی از سپاهان و رفتنم به پرسپولیس بود، چون با درخواست چند نفر از آقایان به این تیم آمدم اما بعد از آن رفتارهای خوبی با من نشد و در واقع خیلی راحت مرا کنار گذاشتند.

وی در خاتمه تصریح کرد: انگیزه من مقابل پرسپولیس انتقام نیست بلکه اثبات شایستگی‌هایم خواهد بود که در پرسپولیس دیده نشد. از سوی دیگر حتماً در این دیدار خانگی‌مان که آخرین بازی ما نیز در لیگ برتر خواهد بود برای تیمم از جانم مایه خواهم گذاشت تا بهترین نتیجه را بگیریم.

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:24 ] [ حسين يارعلي ]
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس میزان بدهی این باشگاه را فراتر از 60 میلیارد تومان عنوان کرد. به گزارش مشرق، حسین قدوسی در مورد جلسه امروز پیشکسوتان پرسپولیس، گفت: در این جلسه ضمن حمایت از تیم، کادر فنی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره عنوان شد در صورت واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس این سهام ابتدا به پیشکسوتان و هواداران این باشگاه واگذار شود و در صورتی که آنها نتوانستند باشگاه را اداره کنند سهام به افراد دیگر منتقل شود.
 در واقع در این جلسه اولویت بندی ارایه سهام خواسته شد. علی پروین هم تاکید کرد که از تیم و بازیکنان و کادر فنی حمایت کامل می‌کند و خواستار در اولویت قرار گرفتن پیشکسوتان و هواداران شد.

وی در مورد تنش‌ها و چالش‌هایی که در این باشگاه رخ داد، گفت: در این جلسه بیش از 40 نفر از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس حضور داشتند و سلیقه‌ها و نظرها مختلف است و طبیعی است که اختلاف نظر پیش بیاید؛ اما برآیند جلسه این بود که از هیات مدیره، مدیرعامل و کادرفنی و بازیکنان حمایت شود.

قدوسی در مورد اینکه میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس چقدر است، زیرا پروین می‌گوید 60میلیارد بدهی وجود دارد و رویانیان بر بدهی 5 میلیارد تومانی تاکید می‌کند، گفت: به نظر من میزان بدهی پرسپولیس فراتر از 60 میلیارد تومان است؛ اما آنچه باعث این اختلاف فاحش در اعلام میزان بدهی باشگاه شده این است که رویانیان معتقد است میزان بدهی زمان مدیریت او 5 میلیارد تومان است و علی پروین میزان کل بدهی باشگاه را 60 میلیارد تومان عنوان می‌کند.

 به هر حال اکنون مشکل بدهی پرسپولیس نیست زیرا اگر پول باشد شاید بتواند بدهی 60 میلیاردی را با 15 میلیارد تومان تسویه حساب کرد اکنون مشکلی که هست تامین منابع مالی است نه میزان بدهی‌ها. زیرا بسیاری از طلبکاران حاضرند در صورت گرفتن پول نقد تخفیف خوبی به باشگاه بدهند.

وی افزود: در حال حاضر پرسپولیس که در آستانه کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی در لیگ برتر است نیاز به آرامش دارد اما این آرامش که اکنون رقبای پرسپولیس از آن برخوردار هستند در این تیم بنا به دلایل مختلف وجود ندارد. هواداران هم باید هوشیار باشند
[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:21 ] [ حسين يارعلي ]
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در سال 81 ما نتوانستیم ملوان را ببریم و یک تیم دیگر قهرمان شد!

 علیرضا نیکبخت واحدی بعد از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با ملوان بندرانزلی گفت: بازی سختی در انزلی در پیش داریم چرا که ملون تیم خوب و با انگیزه‌ای است اما ما برای برد تلاش می‌کنیم چرا که چهار بازی فینال‌گونه در پیش داریم.

 وی در پاسخ به این‌ سؤال که از سال 81 ملوان باعث شد استقلال قهرمان نشود و آیا دوباره این اتفاق رخ می‌دهد یا نه افزود: آن سال اولین سال لیگ برتر بود که ما در انزلی نتیجه نگرفتیم و یک تیم دیگر قهرمان شد. امیدوارم که دیگر این اتفاق نیافتد چرا که قهرمانی در دست ماست.

[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:17 ] [ حسين يارعلي ]
نشست امروز دوشنبه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حاشیه هایی از جمله درگیری لفظی بین محمد مایلی کهن و جواد الله وردی بازیکنان اسبق این تیم همراه بود.
 
محمد مایلی کهن در این نشست بخشی از سخنان خود را به علی دایی اختصاص داد که این امر موجب ناراحتی جواد الله وردی شد.
 
در این زمان صدای اعتراض الله وردی در راه پله های باشگاه به گوش می رسید و این امر سبب شد تا بازیکن اسبق پرسپولیس به همراه ابراهیم آشتیانی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند.
 
علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه ) با دعوت از پیشکسوتان این باشگاه روز شلوغی را برای این باشگاه رقم زده است تا شاید بتواند از این رهگذر و با اتکا به حمایت این افراد نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان را برای دریافت امتیاز این باشگاه جلب کند.
 
در این نشست چهره های نامداری چون احمدرضا عابدزاده، مجتبی محرمی، ضیا عربشاهی، داوود فنایی، علیرضا امامی فر، وحید قلیچ، ابراهیم آشتیانی، حمید استیلی، پایان رفعت ، فریدون معینی، مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسفی، علی انصاریان، طاووسی، رضا جباری، بهروز سلطانی، حمید جاسمیان، حسین عبدی، جواد الله وردی و تعدادی دیگری از پیشکسوتان حضور دارند و به نظر می رسد پروین هدفش از این گردهمایی استفاده از حمایت این افراد برای کسب امتیاز باشگاه پرسپولیس برای مدت چهار سال باشد.
[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:16 ] [ حسين يارعلي ]
باشگاه استقلال با ارسال نامه به باشگاه ذوب آهن منتظر همکاری این باشگاه برای جذب قاسم حدادی فر است.
 
 باشگاه استقلال در چند روز گذشته مذاکرات زیادی را با باشگاه‌های ذوب‌آهن و چند تیم دیگر لیگ برتری انجام داد تا بازیکنان مد نظر خود را برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کند.
 
از همین‌رو استقلالی‌ها با قاسم حدادی‌فر نیز از طریق باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کردند که قرار است سعید آذری و مسوولان تیم اصفهانی به استقلالی‌ها جواب بدهند.
 
علی فتح‌الله‌زاده با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ما دوست داریم قاسم حدادی‌فر را به خدمت بگیریم، ولی ذوب‌آهنی‌ها باید به ما رضایتنامه این بازیکن را بدهند تا بتوانیم او را جذب کنیم. امیدواریم که این اتفاق بیفتد.
 
وی همچنین درخصوص شایعاتی که پیرامون حضور ادینهو در استقلال مطرح می‌شود، گفت: کادر فنی چیزی در این مورد به ما نگفته است اما اگر هم این بازیکن را بخواهیم قطعا برای امسال نخواهد بود و شاید سال بعد او را به خدمت بگیریم.
 
 
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در صورتی که استقلالی ها بخواهند ادینهو را به خدمت بگیرند باید نام یک بازیکن خارجی این تیم را از فهرست خارج کنند زیرا سهمیه  3 بازیکن خارجی این تیم در آسیا پر شده است.
[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:12 ] [ حسين يارعلي ]

 

سال هاست که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در انتظار خصوصی شدن هستند و با وجود وعده هایی که از سوی مقامات سیاسی و اقتصادی و ورزشی مختلف در سالهای گذشته داده شده، اما هیچ اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است. با این حال محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود در این راستا امیررضا خادم را به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه برای خصوصی کردن استقلال و پرسپولیس معرفی کرده است. اتفاقی که مدیرعامل استقلال از آن به عنوان یک امیدواری برای پایان دادن به وعده ها یاد می کند.


* امیدوارم از چاله به چاه نیفتیم
علی فتح الله زاده در ابتدا در مورد مسئولیت گرفتن امیررضا خادم برای خصوصی کردن استقلال و پرسپولیس گفت: «با توجه به اینکه آقای خادم از جنس ورزش هستند و دغدغه دو باشگاه را درک می کنند بنده بسیار امیدوارم که مشکل این دو باشگاه پس از سال ها حل شود. امیدوارم این کار به صورت اصولی و قطعی پیش برود و در مسیری درست حرکت کند و طوری نشود که ما از چاله به چاه بیفتیم.»


* آماده کمک هستم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرصت گفتگو با امیررضا خادم را پیدا کرده اید گفت: «هنوز این فرصت حاصل نشده اما بنده برای ارائه هرگونه کمک آماده هستم. منتظریم ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. امیدوارم هر چه هست به سود باشگاه استقلال و البته پرسپولیس باشد و این دو باشگاه پس از سالها سروسامان بگیرد.»


* شرایط لیگ سخته شده است
فتح الله زاده در ادامه گفتگویش شرایط استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر را سخت عنوان کرد و گفت: «موقعیت تیم های صدرنشین به گونه ای است که با کوچکترین اشتباه و لغزش میلیمتری یک تیم جایگاهش را از دست می دهد. خوشبختانه بازیکنان استقلال این شرایط را درک کرده اند و در هر بازی با انگیزه پیروزی به میدان می روند و خدا را شکر به خواسته هایشان هم می رسند.»


* تابع کادر فنی هستیم
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه امور مربوط به حضور تیم فوتبال این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا در حال انجام است در مورد جذب بازیکنان کمکی گفت: «در این مورد کادر فنی ما تصمیم گیر است و طبیعتا ما هم در تلاش برای برآورده کردن خواسته های آنها هستیم. مذاکراتی را با استقلال صنعتی خوزستان برای جذب ایمان مبعلی انجام دادیم. اگر شرایط برای حضور وی فراهم نشود قطعا تابع نظر کادر فنی برای بازیکنان دیگر خواهیم بود.»


* به ماجرای اکبرپور ورود نکردم
علی فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که آیا اکبرپور با پادرمیانی شما از ماجرای درگیری در بیمارستان رها شده است گفت: «من نمی دانم این مسائل چرا باید به اشتباه در یک رسانه مطرح شود. بنده هیچ تماسی با مدیر یا پزشک و هیچ یک از کارمندان آن بیمارستان نداشتم و وارد این ماجرا نشدم. نمی دانم چرا برخی ها از خودشان داستان سرهم می کنند. اعتقاد دارم این مسائل باید از طریق قانون پیگیری شود.»


* جلسه کی روش و قلعه نویی دیر بود
وی با اشاره به نشستی که بین امیر قلعه نویی و کی روش برگزار شد گفت: «من با آقای قلعه نویی در مورد کلیات جلسه صحبت کردم. اعتقادم دارم این نشست باید زودتر برگزار می شد تا فوتبال ایران از این تعامل بیشتر بهره می برد. اصولا تعامل بین سرمربی تیم ملی و سرمربیان لیگ برتر برای موفقیت فوتبال لازم است و اعتقاد دارم باید این نشست خیلی زودتر از این برگزار می شد چرا که استقلال هفت بازیکن در تیم ملی داشت و نیاز بود تعامل بیشتری با تیم ملی داشته باشد.»


* دلم برای رویانیان تنگ شده!

مدیرعامل باشگاه استقلال که به گفته خودش دلش برای محمد رویانیان تنگ شده است انتقادات مطرح شده علیه محمد رویانیان بعد از رفتنش را منصفانه ندانست و گفت: «آقای رویانیان برای پرسپولیس زحمات زیادی متحمل شد و کارهای خوبی هم در این باشگاه انجام داد. درست نیست حالا که رفته اینگونه با او برخورد کنند و هر انتقادی را مطرح کنند. هجمه هایی که این روزها علیه ایشان مطرح می شود جوانمردانه نیست و تعجب می کنم که چرا فضا اینچنین است.»


* کار با اوسر تبلیغاتی نیست
علی فتح الله زاده به نشستی که هفته پیش با مدیر اجرایی باشگاه اوسر فرانسه داشت اشاره کرد و در مورد نتایج آن گفت: «واقعیت این است که ما نمی خواهیم از برگزاری این نشست استفاده تبلیغاتی کنیم. ما به دنبال این هستیم که از ارتباط با این باشگاه فوتبال ایران نفع ببرد. برنامه ها و ایده هایی که داشتیم را به ایشان اعلام کردیم و امیدوارم بتوانیم تعامل خوبی با این باشگاه داشته باشیم. قطعا برقراری این تعامل به سود فوتبال ایران خواهد بود.»


* پایان فصل از استقلال می روم
مدیرعامل باشگاه آبی پوش تهرانی که از وضعیت این باشگاه ناراحت است، دلخوری اش از کم توجهی مسئولان را اینگونه بیان کرد و افزود: «متاسفانه این دو باشگاه مورد بی توجهی قرار گرفته اند و هیچکس به آن توجهی نمی کند. ما سالهاست در بلاتکلیفی قرار داریم و هیچکس نمی آید به شعارهایی که داده می شود عمل کند. با این شرایط قطعا پایان فصل از استقلال می روم. احساس می کنم در این شرایط فضا برای کار فراهم نیست.»


* سال هاست در حال فروش ما هستند!
وی در ادامه در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: «همان طور که گفتم سال هاست این دو باشگاه بلاتکلیف هستند و هر کس می آید شعار می دهد. در این مدت ما از این شرکت به آن شرکت در حال فروش هستیم و سهم ما واگذار می شود، اما معلوم نیست کجاییم و چه کسی باید به داد ما برسد. حرف ما این است که تا زمانی که به فروش کامل نرسیده ایم بالاخره یکی باید آب و نان ما را بدهد که از گرسنگی نمیریم. نمی شود که هنوز چیزی قطعی نشده کار را رها کنند. این بلاتکلیفی آزار دهنده است و منطقی در کارش نیست.»


* 20 سال است می خواهند دو تیم را واگذار کنند
فتح الله زاده با بیان اینکه 20 سال است وعده واگذاری دو باشگاه داده می شود گفت: «بهارهایی که آنها قولش را می دهند سال هاست برای ما زمستان است و کسی به فریادمان نمی رسد. هر مدیری که می آید صحبت از واگذاری دو باشگاه می کند اما عملا کاری از پیش نمی رود. متاسفانه واگذاری دو باشگاه در حد شعار باقی مانده و همه بلاتکلیف هستند.»


* امیدوارم وداع من با جام باشد
علی فتح الله زاده با تاکید بر اینکه قطعا در پایان فصل از استقلال جدا می شود و نمی تواند با این وضعیت به کارش ادامه دهد خاطر نشان کرد: «تمام تلاشم را انجام می دهم که استقلال این فصل قهرمان شود و وداعم با جام قهرمانی باشد. کار سخت است اما با همتی که کادر فنی و بازیکنان دارند رسیدن به عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست.»


* رابطه خوبی با وزیر ورزش دارم

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با وزیر ورزش و جوانان نشست تازه ای نداشته اید گفت: «همان یکبار که با ایشان نشست داشتم ارتباط خوبی با یکدیگر برقرار کردیم. ما مشکلی با وزارت ورزش نداریم و ارتباطمان کاملا مثبت است. مشکل ما با وزیر و وزارتخانه نیست بلکه مشکلات ما تصمیم گیرندگان برای این دو باشگاه از بالا هستند که کار را درست انجام نمی دهند و چوبش را ما می خوریم.»

[ چهار شنبه 23 بهمن 1392 ] [ 19:23 ] [ حسين يارعلي ]

نخستین جلسه نظارت بر فرآیند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس با حضور امیر خادم نماینده تام الاختیار وزیر در این زمینه، علی اکبر طاهری مشاور اقتصادی وزیر، حمید گرشاسبی مدیر کل حوزه وزارتی و احمدی مشاور عالی وزیر برگزار شد.

در این جلسه موضوعات و راهکارهای مختلف جهت واگذاری این دو باشگاه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص اقدامات انجام شده در بحث خصوصی سازی و مصوبه مجلس بحث شد.

در پایان این نشست به بررسی فعلی وضعیت هیئت مدیره و موضوع مالی باشگاه پرسپولیس پرداخته شد و مقرر گردید در شرایط حال حاضر این جلسات به صورت مرتب با حضور هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و نمایندگان و سازمان خصوصی سازی برگزار شود.

چند روز پیش با حکم گودرزی، امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری فرآیند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس منصوب شد.

چندی پیش هم رئیس سازمان خصوصی سازی از جدیت کار قیمت گذاری برند باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: این اقدام به صورت کاملا جدی در دستور کار ما قرار دارد، اما صورت های مالی این دو باشگاه به شدت دچار مشکل است. امیدواریم تا 20 فروردین ماه سال 93 این دو باشگاه را واگذار کنیم.

[ چهار شنبه 23 بهمن 1392 ] [ 19:20 ] [ حسين يارعلي ]

 تیم پیشکسوتان پرسپولیس در دومین بازی خود در جام شهدای دژبان ارتش متحمل شکست سنگینی شد. در این دیدار که از ساعت ۱۵:۱۰ در پادگان دژبان برگزار شد، پرسپولیس با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب تیم شبکه فوتبال شد.

پرسپولیس در این بازی از بازیکنانی نظیر: نادر باقری، حمید مطهری، رضا جباری، علیرضا امامی فر، علی سلمانی و سعید نعیم آبادی در ترکیب خود سود برد.

پرسپولیس در نخستین بازی موفق شده بود ۶ بر ۲ تیم رسانه ورزش را پشت سربگذارد.

پیش از این بازی هم تیم استقلال در دومین بازی خود به پیروزی رسید. آبی پوشان به مصاف تیم دژبان رفتند و با نتیجه ۱۰ بر ۴ به برد دست یافتند.

تیم استقلال در این بازی با صادق ورمزیار، بهروز پرورش خواه، کاظم محمدی، امیر حنیفی و امیر فراشی به میدان رفت. آبی پوشان در بازی نخست مقابل تیم رسانه ورزش به پیروزی رسیده بودند.

در حاشیه این بازی از حسین عبدی، هافبک سال های دور پرسپولیس و محمود نظر خبرنگار پیشکسوت تجلیل شد.

[ چهار شنبه 23 بهمن 1392 ] [ 19:19 ] [ حسين يارعلي ]

حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال با دیدن تصویر این شناگر چینی در لابی هتل محل اقامتشان در کیش به وجد آمده و خواسته اینگونه ادای وی را دربیاورد. تصویر زیر روی اینستاگرام رحمتی و خود حنیف منتشر شده است

 

 

 

[ چهار شنبه 23 بهمن 1392 ] [ 19:16 ] [ حسين يارعلي ]

دایی:دل مایلی کهن ناپاک است وسوءظن دارد

 

محمد دایی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل فجر گفت: باید فجر را شکست می‌‌دادیم و با فکر برد به زمین رفتیم اما ۷،۸ روز تمرین نکردن باعث شد بازیکنان افت بدنی داشته باشند و این مسئله در نیمه دوم بیشتر هم شد.

وی ادامه داد: صددرصد کارمان سخت‌تر شده و شرایط‌مان مثل قبل از بازی با سپاهان است با این تفاوت که یک بازی دیگر را هم از دست داده‌ایم. متاسفانه بعد از بازی با سپاهان عملا ۵،۶ روز تمریناتمان تعطیل بود و به نوعی بدون تمرین مقابل فجر بازی کردیم.

مربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه او با رابطه در پرسپولیس حضور دارد و در حالت عادی نمی‌توانسته دربان باشگاه هم شود اظهار داشت: ایشان به در و دیوار می‌زند تا هر طور شده در رسانه‌ها مطرح شود. نمی‌دانم چرا این روش را پیش گرفته؛ دلم می‌خواهد مانند خودش صحبت کنم ولی شخصیتم این اجازه را نمی‌دهد.

دایی افزود: می‌خواهم این سوال را بپرسم که اگر فوتبال نبود و ایشان به فوتبال نمی‌چسبید چه کاره می‌شد که حالا در مورد من صحبت می‌کند؟

وی در خصوص صحبت‌های دیگر مایلی‌کهن مبنی بر اینکه نوه کوچکش باید جواب محمد دایی را بدهد تاکید کرد: خیلی دوست دارم که با پسر و نوه ایشان صحبت کنم و در کل دوست دارم با کسی حرف بزنم که دلش صاف و سالم باشد نه مثل این آقا که دلش ناپاک است و سوءظن دارد.

دایی تاکید کرد: باز هم اعلام می‌کنم به هیچ وجه دوست ندارم با ادبیات مایلی‌کهن جوابش را بدهم اما اگر این مسئله ادامه‌دار باشد ناخواسته و برخلاف میلم مثل خودش صحبت می‌کنم و آن وقت خیلی حرف‌ها دارم که بگویم اما فعلا سکوت می‌کنم. فقط از صمیم قلب دعا می‌کنم و از خدا می‌خواهم که ظاهر و باطن انسان‌ها یکی باشد

[ چهار شنبه 23 بهمن 1392 ] [ 19:14 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 77352
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang